SjeBets skriver:
nej ... jeg har jo en søn med en mand og vi flyttede fra hinanden da sønnike var 3 år, han bankede lidt på mig, og flyttede så derefter ind hos sin gravide veninde( vores nabo)
Jeg tog ungerne og flyttede-. 3 mdr efter fortæller jeg ham så, jeg ville tage ungerne og flytte 100 øst over, fordi jeg ingen familie eller venner eller job havde der. jeg havde ham og ja han var jo ikke lige frem min mere. Han blev sur. Forståligt. han hev mig i amtet og ville have bopælen, så vi endte i retten,. 18 dage efter jeg var flyttet fik jeg så bopælen over vores søn, og jeg tænke .. NU må han da falde til ro, fordi jeg har aldrig nægtet ham sin søn og han må have alt det samvær han gider. Nå men der gik et år og alt var ok, så marts 10, fik jeg et brev fra kommunen om jeg var blevet indberettet af min eks og han havde nogle rigtigt grimme anklager. Efter en masse polymik henlagde de sagen fordi dt var ikke noget i det han sagde. det har nok været i august 10. så i februar 11 fik jeg endnu et brev han ville have bopæl IGEN , fordi jeg var nu en endnu værre mor der skadet mine børn, og pga mig var min datter tilbage i skolen og det ville vores søn også blive hvis han blev. Der var mange postulater. Nå men vi endte i retten, og jeg vandt IGEN. det skal siges han har aldrig aflyst samvær, han har altid været der for vores søn.
Fredag efter dommen skriver han så at han ikke kan komme før kl 20 efter sønnike , jeg skriver det var der jo ikke noget at gøre ved, men hvis han ville bytte kunne vi godt det,
Han skriver : Nej jeg skal noget næste weekend, kan sønnike ikke bare ringe når han vil op til mig igen ?
MIg
erhmn skal han ringe i aften ?
Ham: nej. når han vil op til mig igen,. håber han har en god skolestart.
og siden har jeg ikke hørt fra ham. han har aldrig været så længe fra hans søn, og jeg står lidt ... skal jeg gøre noget for at de finder sammen igen ( sønnike nægter at ringe) eller skal jeg bare sige .. han har selv sagt at sønnike selv skal ringe. og vhvis han ikke har lyst skal jeg ikke presse ham.
Og har egentligt ikke lyst til at hjælpe ham fordi alt hvad jeg gør for han vendt imod mig.
Som sidst hvor han fik lov til at tage ham på camping en ekstra weekend, så siger han i retten at han havde ham også 3 weekender i TRÆK og jeg gad ikke vores søn 
Men jeg kan ikke lide at se min søn føle sig svigtet og føler jo også at faderen er ret vigtigt i ungernes liv ... Urrh er så sur på ham. Har han bare opgivet helt nu eller .. kommer der et eller anden super angreb på mig /os ....
Jeg ville ærlig talt kontakte statsforvaltningen og søge om "råd", og så sørge for at de notere det, for hvis han vil komme for endnu en omgang, så syntes jeg du skal have det på skrift, hvis du ikke gør det (men stadig har sms'erne) vil chancen/risikoen for at han vender den lidt om mod dig - jamen jeg regnede da med at du ville kontakte mig - du har holdt min søn fra mig, så gem hvad du kan og få det skrevet ned i jeres sagsakter, og så beslut hvad du gør ud fra hvad der bedst for din søn i længden, hvis han er sur på sin far nu, så prøv og aftalt et tidspunkt om lidt tid hvor I så snakker om det igen, men jeg syntes heller ikke din søn skal tvinges...
Håber du finder en løsning hvor din søn ikke bliver alt for ked af det..