ladydan1 skriver:
men måske han kun har holdt samvær ved lige fordi han ville prøve at få bopælen for at ramme dig mest muligt...nu har han tabt i retten og derved er der ikke mere at gøre så måske han så ikke anser samværet med sin søn som vigtigt længere???
Han føler sig måske også fravalgt og vælger den barnlige løsning nemlig at lade jeres søn få ansvaret..
bare en tanke.
Sisse
jeg ved det ikke, men det er jo ikke første gang han taber, det er anden gang vi er i retten han tabte så også sidste gang selvfølgelig . Og så indberettet han mig til min kommune her sidste år, men de lukkede så sagen efter samtale med skole og børnehave, og ja han er den eneste der mener der er noget galt i mit hjem . Men min teori var jo han ville gøre sådan jeg stod dårligere til hans næste retssag.
Min mor tror måske det er gået op for ham at han nok ikke skal regne med at vinde. Men helt at opgive hans barn på grund afdet .... det forstå jeg jo ikke, fordi jeg har aldrig næget ham samvær, eller noget, jeg nægter bare han skal bo med ham. Fordi jeg mener ikke han skaber et sundt hverdags miljø, plus han er alkoholiker, og jeg ved ik om han finder på at drikke igen. Sønnike ved godt at drikek far, så skal han gå over til naboen og så skal de ringe til mig, det er endnu heldigvis ikke sket.
Anmeld