Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sindsyge menneske...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis han faktisk kan få et så urimeligt krav igennem i retssystemet, så er der i hvert fald noget alvorlig galt med lovværket!
Kan ikke sige andet end, at det krav i hvert fald strider imod al sund fornuft.
Krydser fingre for dig!
han ønsker ikke kontakt med sin søn men indflydelse på hans liv .. prøv do lie og glem det makker det er sku da enten eller
Sees skriver: Lidt forhistorie.Emils far har aldrig set Emil og har heller aldrig ønsket det.Han ønskede faderskabstest, og det fik ham - Svaret viste (Selvfølgelig) at det var ham der var faderen.Han skrev under, og jeg fik hele forældremyndigheden.Nu, hvor Emil er knap 2½ år gammel, har jeg modtaget dette brev:'XXXX XXXXX ønsker at søge om fælles forældremyndighed over Emil S.XXXX XXXXX udtaler at han ikke ønsker fysisk kontakt med sin søn, Emil S., men ønsker psykisk påvirkning på skole, forældremøder, sport, mv.'SKAL JEG VIRKELIG TAGE DET HER SERIØST??
Lidt forhistorie.Emils far har aldrig set Emil og har heller aldrig ønsket det.Han ønskede faderskabstest, og det fik ham - Svaret viste (Selvfølgelig) at det var ham der var faderen.Han skrev under, og jeg fik hele forældremyndigheden.Nu, hvor Emil er knap 2½ år gammel, har jeg modtaget dette brev:'XXXX XXXXX ønsker at søge om fælles forældremyndighed over Emil S.XXXX XXXXX udtaler at han ikke ønsker fysisk kontakt med sin søn, Emil S., men ønsker psykisk påvirkning på skole, forældremøder, sport, mv.'SKAL JEG VIRKELIG TAGE DET HER SERIØST??
WOW! Hvor er det bare sindssygt, hvis det kan lade sig gøre. Gå videre med det og kæmp for, at det ikke kommer til at ske Sådan en padde! (LÆS:IDiOT)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128