Ej, mener de godt nok at jeg skal tage det her seriøst? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Sees

Loa skriver:

Hvis han ikke vil se ham fysisk, hvorfor i alverden vil han så have indflydelse på ting der vedrøre hans hverdag???

Han (eller min x svigerfar) er vel lidt magtliderlige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

skønneunger

Sees skriver:

Lidt forhistorie.

Emils far har aldrig set Emil og har heller aldrig ønsket det.
Han ønskede faderskabstest, og det fik ham - Svaret viste (Selvfølgelig) at det var ham der var faderen.
Han skrev under, og jeg fik hele forældremyndigheden.

Nu, hvor Emil er knap 2½ år gammel, har jeg modtaget dette brev:

'XXXX XXXXX ønsker at søge om fælles forældremyndighed over Emil S.
XXXX XXXXX udtaler at han ikke ønsker fysisk kontakt med sin søn, Emil S., men ønsker psykisk påvirkning på skole, forældremøder, sport, mv.'

SKAL JEG VIRKELIG TAGE DET HER SERIØST??

ej for fan da en idiot, hvad giver ham ret til at tro han skulle have noget som helst at sige når han ikke vil se ham

tror ikke du har grund til at være nervøs, for de vil da grine deres røv i laser når han selv skriver han ikke vil have noget med ham at gøre.

Anmeld

1. september 2011

Sees

papmoar skriver:

han kunne jo ligesågodt have sagt, at han ikke ønsnker at have noget med jer at gøre, men han vil alligevel gerne bestemme?!

kan sq ikke se hvad han skulle få ud af det??

Præcis - Magt magt magt, jeg tror det er alt hvad det handler om!

Anmeld

1. september 2011

1012lmp

Haha haha haha ej undskyld jeg griner men det er nok det mest latterlige jeg nogensinde har hørt...

Hvad fanden vil han bruge den indflydelse til når han ikke engang kender drenge... OMG altså...

Anmeld

1. september 2011

Rosa

Sees skriver:

Lidt forhistorie.

Emils far har aldrig set Emil og har heller aldrig ønsket det.
Han ønskede faderskabstest, og det fik ham - Svaret viste (Selvfølgelig) at det var ham der var faderen.
Han skrev under, og jeg fik hele forældremyndigheden.

Nu, hvor Emil er knap 2½ år gammel, har jeg modtaget dette brev:

'XXXX XXXXX ønsker at søge om fælles forældremyndighed over Emil S.
XXXX XXXXX udtaler at han ikke ønsker fysisk kontakt med sin søn, Emil S., men ønsker psykisk påvirkning på skole, forældremøder, sport, mv.'

SKAL JEG VIRKELIG TAGE DET HER SERIØST??

WHAT???!!! Ej, det KAN du da ikke tage seriøst!!!! Hvis det er en reel mulighed at han kan få et ord indført i forhold til et barn han ikke ønsker "fysisk kontakt" med så er verden fanderme af lave!!!! 

Anmeld

1. september 2011

wamse

Sees skriver:

Ja, præcis - Jeg blev også sådan helt .. Hvad? HVAD?!, og så brød jeg altså ud i et stort grin .. Det er vel ikke grund nok for at det bliver godkendt, vel?

Ej den tror jeg sgu ikke på, at han for igennem. Han har sgu da et grundlag, for at skulle kunne træffe nogen som helst konstruktive valg på hans søns vegne  Det er simpelthen dagens klaphat det der, den kan da ikke toppes

Anmeld

1. september 2011

132319

Haha, hold op et fjols!!Bare rolig, det får han aldrig så længe han ikke ser sin søn

Anmeld

1. september 2011

Sof

Efter så lang tid, så skal der virkelig meget til før de ændrer noget som helst, specielt når han ikke vil have nogen kontakt med barnet. Min X gav mig fuld fm for et par måneder siden og jo længere tid der går, jo mindre er hans chance for at få den tilbage. Han kan altid få samvær, men han får aldrig del i forældremyndigheden igen da han selv har fraskrevet den, så jeg tror ikke du skal være bekymret 

Anmeld

1. september 2011

Loa

Sees skriver:

Han (eller min x svigerfar) er vel lidt magtliderlige!

Ej hvor forfærdeligt.... Tænk dog på barnet altså

Anmeld

1. september 2011

SjeBets

undskyld mig har han jord i hovedet ? han vil ikke møde ham, men han vil være med til at bestemme over ham , af hvilken grund ?? Kan da kun være for at genere dig ...

Sådan en spade, håber han bliver "skudt ned" i amt eller retten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.