ihhh altså hvorfor skal det lige gå ud over ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

ekzunz

Hvis du ved hvilke drenge det er, kan du så ikke selv kontakte dem via intra?

Har i talt med børnene i klassen om at din dreng er lidt speciel? Nogle gange er det jo desværre dét der er den udløsende faktor for drillerier og der kan det hjælpe meget hvis  børnene får en forklaring.

Det er virkelig frygteligt at opleve at ens barn bliver drillet og jeg kan godt forstå at din dreng er rigtig ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Nessie

Hvor er det synd for din dreng, at han skulle opleve dét.
Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor det skal ske TO gange, før forældrene underrettes

Havde det været min dreng der havde gjort sådan noget, så ville jeg gerne have det at vide med det samme, så vi kunne tage en alvorlig snak med ham.

Det er bare ikke i orden at skolen ikke gør mere 

Anmeld

1. september 2011

Ranarupta

Gud, hvor er det skrækkeligt!
Stakkels dreng! Det har jo gjort ekstremt ondt og været ganske forfærdeligt rent psykisk. 

Hvorfor er de to drenges forældre ikke blevet informeret?
Og ved institutionen hvordan det konkret står til med din søns selektive mutisme?

Og er der noget behandling, der kan hjælpe din søn?

Åh, har simpelthen så ondt af ham!! 

Anmeld

1. september 2011

millesofie

Znuzke skriver:

Hvis du ved hvilke drenge det er, kan du så ikke selv kontakte dem via intra?

Har i talt med børnene i klassen om at din dreng er lidt speciel? Nogle gange er det jo desværre dét der er den udløsende faktor for drillerier og der kan det hjælpe meget hvis  børnene får en forklaring.

Det er virkelig frygteligt at opleve at ens barn bliver drillet og jeg kan godt forstå at din dreng er rigtig ked af det

vi ved godt hvem det er men det går jo mod skolens (mobbe)politik at klare det selv

de ved alle godt at han ikke taler, det er jo både åbenlyst og så har de næsten alle gået i samme børnehave

og det er også noget som har været oppe i klasserne

Anmeld

1. september 2011

millesofie

Nessie skriver:

Hvor er det synd for din dreng, at han skulle opleve dét.
Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor det skal ske TO gange, før forældrene underrettes

Havde det været min dreng der havde gjort sådan noget, så ville jeg gerne have det at vide med det samme, så vi kunne tage en alvorlig snak med ham.

Det er bare ikke i orden at skolen ikke gør mere 

Anmeld

1. september 2011

millesofie

Ranarupta skriver:

Gud, hvor er det skrækkeligt!
Stakkels dreng! Det har jo gjort ekstremt ondt og været ganske forfærdeligt rent psykisk. 

Hvorfor er de to drenges forældre ikke blevet informeret?
Og ved institutionen hvordan det konkret står til med din søns selektive mutisme?

Og er der noget behandling, der kan hjælpe din søn?

Åh, har simpelthen så ondt af ham!! 

han er i "behandling" (går til psykolog 2 gange om ugen) og der er store fremskridt

men bare så ØV at han så skal have sådan et tillidsbrud derhenne

Anmeld

1. september 2011

Dansker I Holland

millesofie skriver:

som mange af jer ved så lider Marcus-Emil af Selektiv Mutisme og det gør ham meget sårbar i skolen. det har gået rigtigt godt for ham siden han starede i skole i aug (0.klasse)

men i dag skete der noget slemt to drenge fra den anden 0.klasse løb efter ham i frikvateret og smed æbler efter ham, det havde gjort så ondt til sidst at han var begyndt at græde  hvilket han jo ikke gør derhenne (hans sygdom begrænser ham meget og forhendre ham i at sige fra og hente lære med mere) så ergo det har bare været en rigtig slem oplevelse for ham

han har slet ikke ville tale om det, og hver gang vi nævner det begynder underlæben at blævere. men han holder sig og begynder bare at tale om noget andet, men åh hvor det smerter mig  jeg har presset på og sagt at man får det bedre ved at tale om det og at det er okay at være ked, og self at det ikke er hans skyld!!

d e to drenge fik en straf for deres handling, da det blev opdaget og de blev holdt inde resten af frikvateret siddende i hver sit rum alene men jeg synes jo bare det er død uretfærdigt at de slipper med at sidde i et klasse værelse i 10 min og min brumbasse nu er total traumatiseret, såret og ked af det 

og de to drenge kan bare fortsætte deres ubekymret liv, uden at deres forældre for det afvide

øv jeg er bare så ked og så bliver jeg nok også bare lidt harm over at der sidder forældre derude som har børn der kan finde på at rotte sig sammen og jagt en anden dreng hvor efter de tyre æbler efter ham  

ud over det så ville jeg gerne have haft det afvide hvis det var mit barn der gjorde den slags

i får lige et par billeder af mærkerne  man kan ikke så godt se dem, men han har fået blodsprægninger 3 steder (halsen,skulderen,ryggen) (billederne er taget fordi han skal vide at det ikke er okay, men samtidigt er det sagt at ingen han kender kommer til at se dem)

ved ikke hvor jeg ville hen med det her, vel bare ud med det, og nok også høre hvordan i ser det, for jeg er bare helt grædefærdig hele tiden

Nej nej nej! Hvor er det da synd for din dreng Kæft jeg hader sådan noget.. Det er simpelthen tortur altså puha håber de unger får en straf osse. Møgunger altså! Mit hjerte græder for din lille dreng

Anmeld

1. september 2011

Ranarupta

millesofie skriver:

han er i "behandling" (går til psykolog 2 gange om ugen) og der er store fremskridt

men bare så ØV at han så skal have sådan et tillidsbrud derhenne

Ja, det er godt nok synd!Men hvor er det godt, at han går i behandling.

Anmeld

1. september 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Ej stakkels ham.

Føler virkelig med børn der bliver udsat for den slags!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.