ihhh altså hvorfor skal det lige gå ud over ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

millesofie

Frk.S skriver:

Årh, hvor synd. Kan bare ikke have tanken om børn der bliver mobbet.

Jeg synes da også at de drenges forældre skal vide hvad de har gjort.

ja ikk, for hvorfor skal der TO gange til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Sildefisk

millesofie skriver:

takker

det er det heller ikke på deres skole med de har en anti mobbe politik og specielle medhjælper til det (AKT) og i første omgang (første gang det sker) så bliver det taget med det samme og i klassen, anden gang der sker noget (med de samme) bliver det taget op på et møde med forældre og der bliver aktivt i klasserne og i lære-forældre, samarbejdet om at komme det til livs

i forvejen har de anti mobning på skemaet, hvor de skal røre ved hinanden og legeaftaler på krys og tværs.. osv så det er ikke at de ikke gør noget

er bare så ked lige nu at alt virker unfair

Glad for at høre de gør noget aktivt, men kan godt forstå du føler dig ramt, det ville vi alle gøre, hvis nogen gør vores børn ondt. 

Håber din søn hurtigt finder modet tilbage og ikke lader sig påvirke for meget af de dumme unger.

Kram tilbage

Anmeld

31. august 2011

Lone Jakobsen

millesofie skriver:

nej, kun hvis det sker igen  ( IGEN!!!! åh jeg håber aldrig det sker igen)

det har jeg absolut ingen respekt for synes sørme forældrene burde ha besked så de kan tale det igennem med deres børn.

jeg har altid fået det afvide hvis en af mine børn har været centrum for en konflikt.

Anmeld

31. august 2011

bullerbassen

Ej hvor træls en oplevelse - kan ikke forstå forældrene ikke bliver kontaktet , det er da en grov handling for børn i o kl.

Anmeld

31. august 2011

DitteFisk

Øv hvor har det bare været en træls oplevelse for din dreng Bliver helt ked af det på hans og dine vegne

Det kan være så hårdt at være barn

Det er jo bare noget af det man frygter når man sender sin yndling i børnehave eller skole, at der altså findes nogle lede børn, som gør ens eget barn ked af det min dreng ville nok også have bidt det i sig og grædt for sig selv, og det tror jeg virkelig ville gøre ondt på mig!

Børn er heldigvis også stærke, nogle bange stærkere end deres mødre - de kommer ovenpå igen.

Anmeld

31. august 2011

sne190810

Hvor er det sygt at kaste æbler (ja, bare generelt ting) efter hinanden!

Jeg føler med din søn og dig, og forstår udemærket din frustration

Anmeld

31. august 2011

millesofie

bullerbassen skriver:

Ej hvor træls en oplevelse - kan ikke forstå forældrene ikke bliver kontaktet , det er da en grov handling for børn i o kl.

ja det er

Anmeld

31. august 2011

millesofie

Gigl skriver:

Øv hvor har det bare været en træls oplevelse for din dreng Bliver helt ked af det på hans og dine vegne

Det kan være så hårdt at være barn

Det er jo bare noget af det man frygter når man sender sin yndling i børnehave eller skole, at der altså findes nogle lede børn, som gør ens eget barn ked af det min dreng ville nok også have bidt det i sig og grædt for sig selv, og det tror jeg virkelig ville gøre ondt på mig!

Børn er heldigvis også stærke, nogle bange stærkere end deres mødre - de kommer ovenpå igen.

tak

Anmeld

31. august 2011

millesofie

sne190810 skriver:

Hvor er det sygt at kaste æbler (ja, bare generelt ting) efter hinanden!

Jeg føler med din søn og dig, og forstår udemærket din frustration

ja jeg synes altså også der skal noget til før man jagter nogen og tyre æbler efter dem (og sigter efter hovedet) jeg er så rystet

og tak

Anmeld

31. august 2011

miinimeal

årh hvor er det bare forfærdenligt mit hjerte græder for din søn,

nej det er bestemt ikke okay, ihhh håber de 2 drenges forældre bliver underrettet og at drengene får at vide at dette ikke er okay!

god bedring til din søn, håber han snart kommer sig og måske får snakket om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.