ihhh altså hvorfor skal det lige gå ud over ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.739 visninger
28 svar
0 synes godt om
31. august 2011

millesofie

som mange af jer ved så lider Marcus-Emil af Selektiv Mutisme og det gør ham meget sårbar i skolen. det har gået rigtigt godt for ham siden han starede i skole i aug (0.klasse)

men i dag skete der noget slemt to drenge fra den anden 0.klasse løb efter ham i frikvateret og smed æbler efter ham, det havde gjort så ondt til sidst at han var begyndt at græde  hvilket han jo ikke gør derhenne (hans sygdom begrænser ham meget og forhendre ham i at sige fra og hente lære med mere) så ergo det har bare været en rigtig slem oplevelse for ham

han har slet ikke ville tale om det, og hver gang vi nævner det begynder underlæben at blævere. men han holder sig og begynder bare at tale om noget andet, men åh hvor det smerter mig  jeg har presset på og sagt at man får det bedre ved at tale om det og at det er okay at være ked, og self at det ikke er hans skyld!!

d e to drenge fik en straf for deres handling, da det blev opdaget og de blev holdt inde resten af frikvateret siddende i hver sit rum alene men jeg synes jo bare det er død uretfærdigt at de slipper med at sidde i et klasse værelse i 10 min og min brumbasse nu er total traumatiseret, såret og ked af det 

og de to drenge kan bare fortsætte deres ubekymret liv, uden at deres forældre for det afvide

øv jeg er bare så ked og så bliver jeg nok også bare lidt harm over at der sidder forældre derude som har børn der kan finde på at rotte sig sammen og jagt en anden dreng hvor efter de tyre æbler efter ham  

ud over det så ville jeg gerne have haft det afvide hvis det var mit barn der gjorde den slags

i får lige et par billeder af mærkerne  man kan ikke så godt se dem, men han har fået blodsprægninger 3 steder (halsen,skulderen,ryggen) (billederne er taget fordi han skal vide at det ikke er okay, men samtidigt er det sagt at ingen han kender kommer til at se dem)

ved ikke hvor jeg ville hen med det her, vel bare ud med det, og nok også høre hvordan i ser det, for jeg er bare helt grædefærdig hele tiden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

GitteC78

Sender dig en masse

Hvor er det synd for din dreng. NEJ det er bestemt ikke i orden at drille andre.... Stakkels lille pus....

Anmeld

31. august 2011

Sildefisk

Åh stakkels ham og stakkels dig  Det er da rigtig grimt! Jeg forstår slet ikke hvorfor de andre drenges forældre ikke bliver informeret, det er da rigtig grov mobning de har lavet!

Som pædagog i en børnehave- og som mor, er jeg selv super bevidst om hvordan børnene behandler hinanden og INTET mobberi er tilladt.

Et stort kram til jer begge!

Anmeld

31. august 2011

millesofie

GitteC78 skriver:

Sender dig en masse

Hvor er det synd for din dreng. NEJ det er bestemt ikke i orden at drille andre.... Stakkels lille pus....

tak for knus

Anmeld

31. august 2011

Lone Jakobsen

åh din stakkels dreng.

tror du ikke skolen taler med forældrene til de drenge der gjorde det?

Anmeld

31. august 2011

ledermus

ejjj hvor frygteligt....stakkels dreng, håber han hurtigt kommer over den kedelige oplevelse og at de 2 drenge trods alt har lært lidt

Anmeld

31. august 2011

millesofie

myr81 skriver:

Åh stakkels ham og stakkels dig  Det er da rigtig grimt! Jeg forstår slet ikke hvorfor de andre drenges forældre ikke bliver informeret, det er da rigtig grov mobning de har lavet!

Som pædagog i en børnehave- og som mor, er jeg selv super bevidst om hvordan børnene behandler hinanden og INTET mobberi er tilladt.

Et stort kram til jer begge!

takker

det er det heller ikke på deres skole med de har en anti mobbe politik og specielle medhjælper til det (AKT) og i første omgang (første gang det sker) så bliver det taget med det samme og i klassen, anden gang der sker noget (med de samme) bliver det taget op på et møde med forældre og der bliver aktivt i klasserne og i lære-forældre, samarbejdet om at komme det til livs

i forvejen har de anti mobning på skemaet, hvor de skal røre ved hinanden og legeaftaler på krys og tværs.. osv så det er ikke at de ikke gør noget

er bare så ked lige nu at alt virker unfair

Anmeld

31. august 2011

Frk.S

Årh, hvor synd. Kan bare ikke have tanken om børn der bliver mobbet.

Jeg synes da også at de drenges forældre skal vide hvad de har gjort.

Anmeld

31. august 2011

millesofie

Lone Jakobsen skriver:

åh din stakkels dreng.

tror du ikke skolen taler med forældrene til de drenge der gjorde det?

nej, kun hvis det sker igen  ( IGEN!!!! åh jeg håber aldrig det sker igen)

Anmeld

31. august 2011

millesofie

ledermus skriver:

ejjj hvor frygteligt....stakkels dreng, håber han hurtigt kommer over den kedelige oplevelse og at de 2 drenge trods alt har lært lidt

ja håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.