slettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. august 2011

Saram

MigSS skriver:

Og ja hold da op det ligner, moren til ham er dog alm og faren old, så han burde bestemt ikke var amerikans, og har slet ikke det sind eller temperament

Nej det så jeg godt at du havde skrevet - kunne bare ikke lade være med at se en hvis sammenhæng eller hvad man kalder det, mellem de to. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

MigSS

Saram skriver:

Nej det så jeg godt at du havde skrevet - kunne bare ikke lade være med at se en hvis sammenhæng eller hvad man kalder det, mellem de to. (:

det klart men det jo heller ikke min. det er hvad jeg ved

Anmeld

31. august 2011

mth1987

Super skøn hund og håber i finder et godt og blivene hjem til ham. Og når det er sagt så syntes jeg du sætter am. Bull. Lidt i bås og umiddelbart virker det ikke som om du har forstand på den race sådan som du udtaler dig. En amerikansk bulldog er en familie hund og meget loyal over for sin "herre" og ikke avlet på til brug i kamp. Ved at der også bliver brugt denne race til kamp. Og så det fis i fn hornlygte at blive ved ned at vade i at kæberne låser fast. Det holder ikke.... Det vil som udgangspunkt aldrig gå til angreb som den første. Så før der bliver kastet med mudder på en race der godt nok er listet men man ingen kendskab har til så undersøg tingene!!! Øv hvor hvor er jeg træt af folk der er sådan!! Lige et surt opstød herfra. Og som sagt håber i finder et kærligt hjem for den er super dejlig

Anmeld

31. august 2011

havana

MigSS skriver:

Hej alle

Jeg sælger denne dejlige hund fra en veninde,
som ikke kan have ham mere, fordi de flytter til en lejlighed hvor de ikke må ha' mere end et dyr, og de har en anden hund på et år.

Han er 6 måneder gammel, og super skøn og dejlig
Han går rigtig pænt i snor og kan med andre dyr og børn
- de fik ham som helt lille, han er chippet og vaccineret
Han er bulldog bla.

Priside 2500 - hjem før pris

Hvis i har spørgsmål kan i ringe på 22310078

Håber der nogen derude, der vil give Bonzo et nyt hjem

Se her er en "old english bulldog":

http://hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=61997

Og her er en ulovlig "amr. bulldog":

http://hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=13463

Den her ligner nu meget en ambull, og ikke en old english.. Og hvad dyrlægen skriver, kan man ikke bruge til noget, han kan jo ikke se hvad hunden er lavet af. Der SKAL en stamtavle eller DNA test til som bevis. Der er netop blevet aflivet en anden ikke listehund, fordi ejer ikke havde stamtavle på den..

Anmeld

31. august 2011

MigSS

mth1987 skriver:

Super skøn hund og håber i finder et godt og blivene hjem til ham. Og når det er sagt så syntes jeg du sætter am. Bull. Lidt i bås og umiddelbart virker det ikke som om du har forstand på den race sådan som du udtaler dig. En amerikansk bulldog er en familie hund og meget loyal over for sin "herre" og ikke avlet på til brug i kamp. Ved at der også bliver brugt denne race til kamp. Og så det fis i fn hornlygte at blive ved ned at vade i at kæberne låser fast. Det holder ikke.... Det vil som udgangspunkt aldrig gå til angreb som den første. Så før der bliver kastet med mudder på en race der godt nok er listet men man ingen kendskab har til så undersøg tingene!!! Øv hvor hvor er jeg træt af folk der er sådan!! Lige et surt opstød herfra. Og som sagt håber i finder et kærligt hjem for den er super dejlig

skal det nu blive til en debat, jeg ved hvad jeg snakker om, havde sådan en og en am staff - så jeg ved det.. og når de slogs, slap ingen af dem, det gør bonzo ..

men tak

Anmeld

31. august 2011

MigSS

havana skriver:

Se her er en "old english bulldog":

http://hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=61997

Og her er en ulovlig "amr. bulldog":

http://hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=13463

Den her ligner nu meget en ambull, og ikke en old english.. Og hvad dyrlægen skriver, kan man ikke bruge til noget, han kan jo ikke se hvad hunden er lavet af. Der SKAL en stamtavle eller DNA test til som bevis. Der er netop blevet aflivet en anden ikke listehund, fordi ejer ikke havde stamtavle på den..

det er hvad jeg har fået af vide, ? og vi er igang med at få han testet af dyrlægen ... så rolig nu ...

HVORFOR FÅR FOLK SÅ ONDT I RØVEN???!!! HVIS I VIL VIDE MERE OM HAM, SÅ RING TIL EJEREN, SE HAM, ET ELLER ANDET OG SÅ SELV BEDØM.

ER MAN KUN UDE PÅ AT SIGE DÅRLIGE TING, SÅ HOLS JER VÆK -

SURT OPSTØD HERFRA

Anmeld

31. august 2011

MigSS

Det her er en OLD ENGLISH

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2011

come2

Tror altså folk siger det for at hjælpe.

det er sku synd at sælge hunden videre og så de næste købere ikke kan bevise hundes race og den så skal aflives.

jeg synes nemlig os det ligner en am bull. derfor jeg spugte i starten af tråden.

Anmeld

31. august 2011

Saram

MigSS skriver:

det klart men det jo heller ikke min. det er hvad jeg ved

du får det lidt til at lyde som om jeg antyder at det ikke er sandt hvad du siger med at der ikke er amr bulldog i den - det gør jeg bestemt ikke. Det var mere farverne jeg tænkte på. Just so you know.

Anmeld

31. august 2011

mth1987

Der er absolut ingen grund til at skrive med så store bogstaver og føle sig angrebet.... Alle snakker pænt. Og jeg havde da også smiley. Jeg gider bare ikk til at en race bliver tværer til når der ikk er hold i det. Og alle siger jo at hunden er skøn så tag det helt roligt. Hvis dyrelægen har skrevet ham op til lovlig så er der intet problem med politiet. Så ro på. Og som sagt der ingen der ude på at pille dig ned. Og nej det burde ikke være en debat men man ska vel ud med det man har på hjertet. Tror bare du tager det for nært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.