slettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. august 2011

DenLykkelige

MigSS skriver:

Det næsten umuligt at få en i dag til den pris, de gav 6000 for ham, og har givet 8000 for min men hun ønsker et godt hjem til ham.. Prisen er for at fåEn seriøs ejer,, for man skal jo også ha råd til at holde hund ikke at han er dyr overhovedet..

Er der papirer på at han ikke er am.bull? (Eller mix af en liste-hund)

For folk vil jo nok hårdnakket påstå han skal aflives pga han er ulovlig! hvis altså ikke man har bevis for modsat

Står han reg. som old og engelsk mix? For ellers kan man jo løbe ind i et problem eller to

Udover det så er han virkelig virkelig lækker!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

MigSS

DenLykkelige skriver:

Er der papirer på at han ikke er am.bull? (Eller mix af en liste-hund)

For folk vil jo nok hårdnakket påstå han skal aflives pga han er ulovlig! hvis altså ikke man har bevis for modsat

Står han reg. som old og engelsk mix? For ellers kan man jo løbe ind i et problem eller to

Udover det så er han virkelig virkelig lækker!!!

Kun bogen fra dyrlægen vi er løbet ind i politiet en gang hvor de stoppede os, og vi sagde han havde været ved dyrlægen og der stor old english og alm engelsk.. Og det var fint nok med dem, det var hvad der blev sagt da han blev købt.. Og han har ikke sind som en muskel hund og han låser ikke fast i ting med kæberne - som de plejer håber det svar nok

Anmeld

31. august 2011

SHERO

Leder selv efter en hund, men skal dog først have en til oktober, og vil virkelig gerne have en fransk eller old english bulldog... Men synes godt nok den her ligner en amrikansk, kender kun til old english, men det er jo en race og ikke to, og kan ikke finde en old bulldog på google.. Er du 100% på der ikke er amerikansk i den?

Men uanset hvad ser den viiirkelig dejlig ud, men ligner den blir ret stor? (skal helst have en jeg kan have med i bussen)

Anmeld

31. august 2011

-Sigrid-

MigSS skriver:

Bor i Korsør

Nå det var en skam, han ser rigtig dejlig ud 

Anmeld

31. august 2011

MigSS

Tullen85 skriver:

Leder selv efter en hund, men skal dog først have en til oktober, og vil virkelig gerne have en fransk eller old english bulldog... Men synes godt nok den her ligner en amrikansk, kender kun til old english, men det er jo en race og ikke to, og kan ikke finde en old bulldog på google.. Er du 100% på der ikke er amerikansk i den?

Men uanset hvad ser den viiirkelig dejlig ud, men ligner den blir ret stor? (skal helst have en jeg kan have med i bussen)

Det ikke min hund men er ganske sikker på der ikke er amerikansk i ham ja men old - for han bliver lige så stor som sådan en.. Vi var ude og de dem og moren var alm og faren old men han var også den største af dem alle.. Alle de andre hvalpe sad under maven på ham men med samme farve

Anmeld

31. august 2011

Camulla

MigSS skriver:

Det næsten umuligt at få en i dag til den pris, de gav 6000 for ham, og har givet 8000 for min men hun ønsker et godt hjem til ham.. Prisen er for at fåEn seriøs ejer,, for man skal jo også ha råd til at holde hund ikke at han er dyr overhovedet..

Det er skam ikke fordi han er useriøs, tror bare ikke han ved hvad en hund koster. En hund ville have det som blommen i et æg her, vi har lige passet en i en uge og den var jeg helt klart jaloux på, den kom i første række her hjemme...

Det er også bare fordi vi lige er flyttet i hus og det er jo virkelig dyrt!

Og ja, jeg gav også 8000 for den jeg havde for år tilbage

Anmeld

31. august 2011

Saram

Hooold nu op hvor er han dejlig !

Han ligner faktisk min gamle hun en del, synes jeg.

Hun var amr. bulldog, døde desværre da hun var 4 mdr. pga. en hjertefejl.   Savner hende, hver dag, så når jeg ser sådan en basse som ligner hende, kommer savnet rigtig meget frem.

Øv hvor er det surt at være på Kh med en kæreste på SU i en to-værelses lejlighed, med vores lille datter - ellers havde jeg snupset ham med det samme !

Håber han får et godt opg trygt hjem!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2011

MigSS

Saram skriver:

Hun var amr. bulldog, døde desværre da hun var 4 mdr. pga. en hjertefejl.   Savner hende, hver dag, så når jeg ser sådan en basse som ligner hende, kommer savnet rigtig meget frem.

Øv hvor er det surt at være på Kh med en kæreste på SU i en to-værelses lejlighed, med vores lille datter - ellers havde jeg snupset ham med det samme !

1000 tak, han er også noget af det sødeste, Men øv med din egen hund - og ja, det ville blive lige trængt nok

Anmeld

31. august 2011

MigSS

Saram skriver:

Og ja hold da op det ligner, moren til ham er dog alm og faren old, så han burde bestemt ikke var amerikans, og har slet ikke det sind eller temperament

Anmeld

31. august 2011

Saram

MigSS skriver:

1000 tak, han er også noget af det sødeste, Men øv med din egen hund - og ja, det ville blive lige trængt nok

Ja det ville det nemlig - vil ikke have hund igen før, tiden, pengene og pladsen er der, ville være synd.

Det går nok, er ved at være 2 år siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.