Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sådan søde tøs Fik helt gåsehud da jeg læste det... håbede det var dig men turde sku ikke tro det helt!!!! WWEEEEEEE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh, stort tillykke
Ih hvor dejligt! KÆMPE stort tillykke!!!!
Tillykke!!
Stort tillykke
Hvor er det dog dejligt det endelig lykkedes, det må være en ubeskrivelig følelse
Kruse90 skriver: Det er mig som gemte sig bag denne tråd:Hvor er det bare vildt og rigtig uvirkeligt.Jeg har lige fået svar fra klinikken Tallet skulle være over 100Og mit lå på 650 så jeg er da perfekt gravidGlæder mig til at være med inde i denne gruppe, det er jo noget helt nyt for mig, eftersom vi har kæmpet for at kommet herind i 2 og 3 mdr.Kram en lykkelig kommende mor
Det er mig som gemte sig bag denne tråd:Hvor er det bare vildt og rigtig uvirkeligt.Jeg har lige fået svar fra klinikken Tallet skulle være over 100Og mit lå på 650 så jeg er da perfekt gravidGlæder mig til at være med inde i denne gruppe, det er jo noget helt nyt for mig, eftersom vi har kæmpet for at kommet herind i 2 og 3 mdr.Kram en lykkelig kommende mor
Det er STORT! Kæmpe tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128