Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor er det bare skønt for jer!! Kæmpe tillykke...
ihh..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Det er mig som gemte sig bag denne tråd:Hvor er det bare vildt og rigtig uvirkeligt.Jeg har lige fået svar fra klinikken Tallet skulle være over 100Og mit lå på 650 så jeg er da perfekt gravidGlæder mig til at være med inde i denne gruppe, det er jo noget helt nyt for mig, eftersom vi har kæmpet for at kommet herind i 2 og 3 mdr.Kram en lykkelig kommende mor
Det er mig som gemte sig bag denne tråd:Hvor er det bare vildt og rigtig uvirkeligt.Jeg har lige fået svar fra klinikken Tallet skulle være over 100Og mit lå på 650 så jeg er da perfekt gravidGlæder mig til at være med inde i denne gruppe, det er jo noget helt nyt for mig, eftersom vi har kæmpet for at kommet herind i 2 og 3 mdr.Kram en lykkelig kommende mor
Jeg havde jo gættet at det var dig, men du skal ihvertfald lige ha
STORT TILLYKKE
Ej jeg håbede så meget det var dig .. Og det var det sq .. kæmpe stort tillykke ..
STORT tillykke herfra, hvor er det bare skønt for jer
Kæmpe fra Pernille
Endnu engang TILLYKKE MED STREGERNE
Ih, hvor jeg glæder mig til at følge dig og babyboligen. For vi bliver da ikke snydt for mavebilleder, vel
Rigtigt mange gange tillykke med den kommende
Tusinde tak alle sammen. Det er helt overvælende.Jeg er så lykkelig som jeg aldrig har været førJeg skal være MOROg selvfølgelig kommer der mavebilleder
JEG VIDSTE DET BARE!!
HVOR ER DET DOG HELT VILDT FANTASTISK!!!!! STOOOOOORT TILLYKKE HERFRA
stort tillykke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128