Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbethita skriver: Kære Kruse90 Selvom vi ikke kender hinanden så godt, så husker jeg dig tydeligt og den kamp du har været igennem. Jeg blev helt varm indeni, da jeg så, at det nu var lykkedes dig! Hvor er det bare fantastisk for jer! Hvor har du ventet længe på, at det var DIG, der kunne lave sådan en tråd herinde og skrive, at nu var DU gravid :-) TILLYKKE MED DET!!!!!! OG NY HVERT SEKUND!!!!!! Stort knus fra Lisbeth
Kære Kruse90
Selvom vi ikke kender hinanden så godt, så husker jeg dig tydeligt og den kamp du har været igennem. Jeg blev helt varm indeni, da jeg så, at det nu var lykkedes dig! Hvor er det bare fantastisk for jer! Hvor har du ventet længe på, at det var DIG, der kunne lave sådan en tråd herinde og skrive, at nu var DU gravid :-)
TILLYKKE MED DET!!!!!! OG NY HVERT SEKUND!!!!!!
Stort knus fra Lisbeth
ihh tusinde takDet varmer rigtig rigtig megetDer er en fantastisk tanke. Nu skal den bare blive der inde i mors mave indtil maj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Det er mig som gemte sig bag denne tråd:Hvor er det bare vildt og rigtig uvirkeligt.Jeg har lige fået svar fra klinikken Tallet skulle være over 100Og mit lå på 650 så jeg er da perfekt gravidGlæder mig til at være med inde i denne gruppe, det er jo noget helt nyt for mig, eftersom vi har kæmpet for at kommet herind i 2 og 3 mdr.Kram en lykkelig kommende mor
Det er mig som gemte sig bag denne tråd:Hvor er det bare vildt og rigtig uvirkeligt.Jeg har lige fået svar fra klinikken Tallet skulle være over 100Og mit lå på 650 så jeg er da perfekt gravidGlæder mig til at være med inde i denne gruppe, det er jo noget helt nyt for mig, eftersom vi har kæmpet for at kommet herind i 2 og 3 mdr.Kram en lykkelig kommende mor
tillykke
isabellamor skriver: tillykke
Tusinde tak Det er så dejligt at der er så mange der skriver
Kruse90 skriver: Tusinde tak Det er så dejligt at der er så mange der skriver
jamen det er jo en stor ting... især når det er SÅ STORT et ønske at blive gravid. og man ved at nogle kæmper en kamp om at få børn..
Kruse90 skriver: ihh tusinde takDet varmer rigtig rigtig megetDer er en fantastisk tanke. Nu skal den bare blive der inde i mors mave indtil maj
Selvfølgelig gør den det! Det er man nødt til at tænke (men kan godt huske, hvordan jeg også selv tænkte sådan). Det aller bedste råd jeg kan give dig er, at du skal følge din intuision. Hvis den fortæller dig, at barnet har det godt, så skal du stole på det. Hvis du omvendt kan mærke det omvendte, så SKAL du lytte til den stemme. Det vil din jordemoder også fortælle dig, når du går ved hende :-)
Det skal nok gå ;-) Det du nu oplever og de næste mange måneder - og år - det er det fedest i verden! Jeg bliver helt varm i kroppen ved tanken om alt det fantastiske der skal ske! Ej altså....!!! Det er så fantastisk!!!
Glæder mig til at følge dig i din barsel herinde :-)
Stort knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128