Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Jeg tror du føder den 17. september, ved ikke lige hvorfor, men det tror jeg altså Gør du det kommer din lille pige til at dele fødselsdag med min farfar, som bliver 90 i år
Jeg tror du føder den 17. september, ved ikke lige hvorfor, men det tror jeg altså Gør du det kommer din lille pige til at dele fødselsdag med min farfar, som bliver 90 i år
hehe det er så spændende og se om hun vælger komme ud på nogen af de datoer som i gætter på...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: hehe det er så spændende og se om hun vælger komme ud på nogen af de datoer som i gætter på...
Hvad får man hvis hun gør? Uanset hvad er det bare spændende!
FrkT skriver: Hvad får man hvis hun gør? Uanset hvad er det bare spændende!
Hmm.... Ligefrem også gevinst... Hæhæ... Ingenting...
Mira0911 skriver: Terminen er d. 19. september...
Terminen er d. 19. september...
Frk-Lotusblomst skriver: Nå, så er jeg lidt i tvivl igen. Ellers er det din fødselsdag jeg kan "mærke". HAHAHA.Eij det bliver ihvertfald senest på termin..
Nå, så er jeg lidt i tvivl igen. Ellers er det din fødselsdag jeg kan "mærke". HAHAHA.Eij det bliver ihvertfald senest på termin..
Hehe... Spændende... Nu er september måned i min familie ikke lige den fedest måned at have termin i...
den 16 er min fødselsdag
Uuuhh, så kort tid til termin
Jeg har stemt d. 17., for dér har min nevø fødselsdag (Han bliver så 23 )
Du mangler da den mest fantastiske dato: 13. september -Det er min datters fødselsdag
Hehe, ej jeg er en af de irriterende der siger: Du føder på babys fødselsdag
stella skriver: den 16 er min fødselsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128