19 dage til termin!! +/-.... Hvor er det spændende.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår tror du jeg føder?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.853 visninger
55 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Mira0911

Vildt og tænke på at der er 19 dage tilbage til termin (+/-)... 

Jeg har klaret denne ubehagelig graviditet så godt, men gravid igen, det skal jeg ikke være.. Det er vores sidste barn vi skal have... 

Troede ellers lige jeg kunne slippe for opkast fra start til slut.. Men nej heller ikke denne gang... Der kommer tilgengæld noget rigtig godt ud af det... og det har været det hele værd... 

Nu kan jeg bare gå og vente på at hun vil ud se hvad der gemmer sig herude... Til at hun skal møde sin skønne storesøster og forældre... 

Så vi venter spændt på hvornår der sker noget... 

Laver lige en for sjov afstemning - kunne da være sjovt at se om nogen rammer rigtig med datoen jeg føder på...  

Jeg har ikke selv nogen fornemmelse overhovedet....

Efter jeg spurgte overlægen så siger han hvis man skal se statitisk på det, hvis jeg gik over tid første gang, så gør jeg også anden gang... 

Så ja det er noget så spændende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Pige2009

10-9

Anmeld

31. august 2011

Mor til Mike

Mira0911 skriver:

Jeg har klaret denne ubehagelig graviditet så godt, men gravid igen, det skal jeg ikke være.. Det er vores sidste barn vi skal have... 

Troede ellers lige jeg kunne slippe for opkast fra start til slut.. Men nej heller ikke denne gang... Der kommer tilgengæld noget rigtig godt ud af det... og det har været det hele værd... 

Nu kan jeg bare gå og vente på at hun vil ud se hvad der gemmer sig herude... Til at hun skal møde sin skønne storesøster og forældre... 

Laver lige en for sjov afstemning - kunne da være sjovt at se om nogen rammer rigtig med datoen jeg føder på...  

Efter jeg spurgte overlægen så siger han hvis man skal se statitisk på det, hvis jeg gik over tid første gang, så gør jeg også anden gang... 

Tror du føder 8 september

Anmeld

31. august 2011

Frk-Lotusblomst

Det er dejligt at du kan se en ende på det.

Altså jeg er jo en af dem der siger du føder inden. Og har jeg stadig på fornemmelsen du gør. At sætte dato på tør jeg næsten ikke, men har jo sagt tidligst 1 uge inden. Og noget siger mig 4 dage før, men det kan være fordi 4 er mit lykketal. så jeg holder på indenfor en uge inden terminen.

Anmeld

31. august 2011

SaNiNa

Tja søde jeg tør ikke stemme for lige meget hvor meget vi håber det snart sker så er det kun vores to små piger som bestemmer hvornår de vil til verden. Dog er jeg glad for at jeg bliver sat igang senest 1 uge over termin

Anmeld

31. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Og når nu du siger 19 dage? Er det så d. 18 du har termin? For så vil jeg skulle stemme 4 dage inden og det vil så være den 14.
Den 14 betyder noget helt særligt for mig ligesom 4 gør.
Nu blvier det endnu mere sjovt at se. haha

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Misselbek skriver:

Tror du føder 8 september

Hehe, sjovt det siger en af vores fælles kammerater også, fordi han har fødselsdag der... Han sagde allerede tidligt i graviditeten at jeg fødte den 8. og fik en dreng... Det er altså en pige vi skal have... Hehe... 

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

10-9

Hehe spændende... 

Anmeld

31. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Svært, at sige, men jeg havde selv termin den 19. og fødte den. 24 (2 dage før min egen fødselsdag) - så jeg stemmer den 24

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Tja søde jeg tør ikke stemme for lige meget hvor meget vi håber det snart sker så er det kun vores to små piger som bestemmer hvornår de vil til verden. Dog er jeg glad for at jeg bliver sat igang senest 1 uge over termin

Uh ja ved godt det er pigerne der bestemmer deres ankomst - ingen tvivl der... Det er da dejligt at du seneste bliver sat igang en uge efter termin... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.