19 dage til termin!! +/-.... Hvor er det spændende.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Mor til Mike

Mira0911 skriver:

Hehe, sjovt det siger en af vores fælles kammerater også, fordi han har fødselsdag der... Han sagde allerede tidligt i graviditeten at jeg fødte den 8. og fik en dreng... Det er altså en pige vi skal have... Hehe... 

Haha, hvor sjovt! det godt nok spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er dejligt at du kan se en ende på det.

Altså jeg er jo en af dem der siger du føder inden. Og har jeg stadig på fornemmelsen du gør. At sætte dato på tør jeg næsten ikke, men har jo sagt tidligst 1 uge inden. Og noget siger mig 4 dage før, men det kan være fordi 4 er mit lykketal. så jeg holder på indenfor en uge inden terminen.

Hehe jeps... 

Det kan da godt være det er bliver 4 dage før tid... Slet ikke til at vide... Så er det på min fødselsdag... 

Anmeld

31. august 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Uh ja ved godt det er pigerne der bestemmer deres ankomst - ingen tvivl der... Det er da dejligt at du seneste bliver sat igang en uge efter termin... 

Må sige jeg også er rigtig glad for det for syntes virkelig jeg er ved at være træt og helt udkørt og ønsker jo ikke en fødsel som sidste gang.

Så kære lille datter vil du ikke komme ud idag

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Og når nu du siger 19 dage? Er det så d. 18 du har termin? For så vil jeg skulle stemme 4 dage inden og det vil så være den 14.
Den 14 betyder noget helt særligt for mig ligesom 4 gør.
Nu blvier det endnu mere sjovt at se. haha

Terminen er d. 19. september... 

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Må sige jeg også er rigtig glad for det for syntes virkelig jeg er ved at være træt og helt udkørt og ønsker jo ikke en fødsel som sidste gang.

Så kære lille datter vil du ikke komme ud idag

Jeg er virkelig også træt og udkørt... Må sige hun presser enormt meget på, når jeg går, og skal tisse hele tiden.... Er ret øm i lændet allerede, og har det heller ikke sådan ligefrem godt... 

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Misselbek skriver:

Haha, hvor sjovt! det godt nok spændende

Det er rigtig spændende... 

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Svært, at sige, men jeg havde selv termin den 19. og fødte den. 24 (2 dage før min egen fødselsdag) - så jeg stemmer den 24

Ja det er spændende.. Kan risikere at hun bestemmer sig for at komme på min fødselsdag... September er ikke lige den bedste måned at have termin i, i min familie... 

Anmeld

31. august 2011

FrkT

Jeg tror du føder den 17. september, ved ikke lige hvorfor, men det tror jeg altså  Gør du det kommer din lille pige til at dele fødselsdag med min farfar, som bliver 90 i år 

Anmeld

31. august 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Jeg er virkelig også træt og udkørt... Må sige hun presser enormt meget på, når jeg går, og skal tisse hele tiden.... Er ret øm i lændet allerede, og har det heller ikke sådan ligefrem godt... 

Vi har heldigvis ikke så længe igen. og de kan jo komme i morgen hvis vi er heldige.

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har heldigvis ikke så længe igen. og de kan jo komme i morgen hvis vi er heldige.

Hehe ja det er jo det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.