Rengøringskone...ahhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2009

Nadi

Tror du ikke ar hun kunne komme her et par timer og ta vores mælkekartoner med

(BLÆRERØV to quote Tynen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Helle30

Tillykke AG. Sådan én gad jeg også godt at have.
I første omgang har jeg besluttet, at jeg skal på udkig efter en vinduespudser. Vi har f.... så mange vinduer, og selvom de er nemme at rengøre, så - ja, så er der bare rigtig mange, og jeg får det bare ikke gjort.
Når jeg en gang skal til at arbejde igen, så kan det godt være, en rengøringskone er uundgåelig (iflg. mig).

- Helle - lidt misundelig

Anmeld

16. januar 2009

Marco2

Hey tøser.

Ja det var sgu dejligt at kommehjem igår.
Selv blespanden på badeværelset havde hun tømt ... og sat ny pose i... noget manden sagtens kunne glemme hvis han gik ud med den...
Og vinduer pudset, spejle rengjorte, og det sorte snask i brusenichen har hun også fået minimeret. Og hun skal ha' 100 svårt.... Det er sgu gode penge givet ud. Og vinduespudseren har også lige været der, så det er bare dejligt. Så kan vi gå ind til en weekend uden at tænke på øv-ting som rengøring.

Men Emsen er syg idag snot, hoste og megapyl. Svigermekanikken kunne heldigvis tage hende, for jeg har et par ting der har deadline idag, som jeg bare skal ha' lavet. Men pigen har jo også en far.....

AG

Anmeld

16. januar 2009

Anja

Vi har allerede vinduespudser, for vi har så mange vinduer at jeg slet ikke orker tanken om at skulle gøre det selv, desuden er har vi mange, hvor man skal bruge stige for at kunne nå op til dem, og det harmonerer ikke rigtigt med min højdeskræk

Vi HAR allerede besluttet, at vi skal have en til at komme og gøre rent nogle timer - måske bare hveranden uge så badeværelser og gulve bliver gjort grundigt rent jævnligt. men vi venter til jeg ikke er på barsel for lige nu har jeg jo god tid til at gøre det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.