Rengøringskone...ahhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Marco2

Vi har fået rengøringskone. Sådan en gæv husmor-agtig type.

Hun har lige ringet "ja, jeg ku' jo godt ha' brugt noget mere tid..." underforstået at det åbenbart var megabeskidt hjemme ved os..... Hun har pudset vinduer, spejle, vasket gulve und alles...

Og så havde hun lige et ar rengøringsting jeg skulle ud og investere i til næste gang så hun kan komme ordentligt i bunde...åhhh hvor bliver det dejligt at komme hjem og det hele bare er gjort rent!! Så kan vi bruge weekenden på at hygge og lave det vi har lyst til fremfor at skulle bruge en halv dag på at gøre rent...

åhhh dejligt.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Rasmine

Lucky you!
Vores er fyret, i al fald mens jeg var i praktik.
(men hun var nu heller ikke så grundig)

Mette - med nasty hus nu

Anmeld

15. januar 2009

Juniors mor

Hvor lyder det bare fedt -jeg vil også!!!!
Vi havde en i efteråret, men jeg synes ikke hun gjorde det godt nok, så hun blev fyret. Ville gerne finde en rigtig grundig bedstemos-type, men hvor finder man lige sådan en???
Helle - dybt misundelig og med beskidt hus!

Anmeld

15. januar 2009

Grynt

damn du er lucky...gad jeg dælme godt at have, tillykke med hende

Anmeld

15. januar 2009

Loggidut

hva faen....er du ikke rigtig jyde...jeg har da også rengøring på...det koster ikke en skid!

Vi rigtige jyder betaler nemlig ikke for den slags ydelser...lol!

sloggi som nyder rengøringsdamen!

Anmeld

15. januar 2009

Tynen

Blærerøv!!

Jesus christ, hvor kunne jeg godt bruwe sådan en!

Anmeld

15. januar 2009

Loggidut

Tynen skriver:

Blærerøv!!

Jesus christ, hvor kunne jeg godt bruwe sådan en!

du har sgu da også en...altså! og gratis til og med, det er kun et ? om hvor hårdt vi sparker til de der mænd

Anmeld

15. januar 2009

Tynen

Loggidut skriver:

du har sgu da også en...altså! og gratis til og med, det er kun et ? om hvor hårdt vi sparker til de der mænd

Har du glemt at jeg bor med ham manden der praktisk talt "står/træder ud " af hans arbejdsbukser når han kommer hjem og lader dem ligge midt på gulvet til han skal i dem næste dag?

Believe it or not - men det var faktisk også ham med sokkerne og mælkekartonerne

Ja, jeg ved godt det er hårde sager at læse, men de findes faktisk så dovne!

Anmeld

15. januar 2009

linemus

Har du glemt at jeg bor med ham manden der praktisk talt "står/træder ud " af hans arbejdsbukser når han kommer hjem og lader dem ligge midt på gulvet til han skal i dem næste dag?

Believe it or not - men det var faktisk også ham med sokkerne og mælkekartonerne

Ja, jeg ved godt det er hårde sager at læse, men de findes faktisk så dovne!

Hahaha, det gør Kasper også. Kan til nød lige snige sig ind i stuen, hvor hans joggingbukser ligger klar parat...

Anmeld

15. januar 2009

Tynen

linemus skriver:

Hahaha, det gør Kasper også. Kan til nød lige snige sig ind i stuen, hvor hans joggingbukser ligger klar parat...

LOL!!!!

Troede jeg var den eneste der havde en mand der lige burde skrue en kende ned for charmen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.