Ondt allernederst ved skambenet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Filippa & Liva

Babymor2010 skriver:

Jep, jeg kan udemærket godt huske hvor ondt det gjorde! Auvs 

Jeg fik det svar, at det var fordi hun satte sig fast... Men nøøøøøj, det gør ondt  Jeg måtte have hjælp til at komme op af sengen og sofaen. Til sidst kunne jeg ikke gå 5 meter uden at holde 10 min. pause 

Det gør nemlig sindsyg ondt synes jeg.

jeg kan næsten heller ikke holde ud at gå eller stå op, så skal helst bare ligge ned når de smerter opstår helt nederst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

En eller anden er nødt til at forklare mig hvor skambenet er! Det lyder som det jeg døjer med. Jeg har i hvert hvad VIRKELIG ondt i understellet, hvis jeg bevæger mig, det er virkelig død og pine.. så har bare ligget i sengen i dag. Håber det er fordi hun har sat sig fast, det får jeg at vide i morgen...

Flere plukkeveer og mens-smerter kan jeg også checke af på listen  

Kort fortalt: understellet 

Anmeld

30. august 2011

Clisolka

BigBabyWish skriver:

Det gør nemlig sindsyg ondt synes jeg.

jeg kan næsten heller ikke holde ud at gå eller stå op, så skal helst bare ligge ned når de smerter opstår helt nederst.

Ja, det er ret ubehageligt 

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Ved du hvordan du måler symfyse fundus mål?

der måler man nemlig også fra skambenet og op efter ...

Kunne meget vel lyde som om du døjer med det samme som jeg?

Lad os håbe det er fordi de sætter sig fast med hovedet nedad.

Nårh, ja så er jeg med. Jamen det er der jeg har ondt ja. Og det kan BARE gøre nade! Og når man så tænker på hvor relativt længe der er til termin 

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Kort fortalt: understellet 

Right! Haha! Jamen der har jeg ondt

Anmeld

30. august 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Right! Haha! Jamen der har jeg ondt

Ihhh, det er så svært at forklare på skrift  - men når man går, så trykker det rigtig meget "dernede" 

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Ihhh, det er så svært at forklare på skrift  - men når man går, så trykker det rigtig meget "dernede" 

Så tager vi den lige en gang for prins knud! (Elsker google &nbsp og det er vist meget godt dér jeg har ondt. Haha

http://www.sportnetdoc.dk/injury/pics/msd-2.jpg 

Anmeld

30. august 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Så tager vi den lige en gang for prins knud! (Elsker google &nbsp og det er vist meget godt dér jeg har ondt. Haha

http://www.sportnetdoc.dk/injury/pics/msd-2.jpg 

Yes, den er jeg med på 

Anmeld

30. august 2011

MajseMaja

Har det på samme måde som jer. Får også nogle jag/stik/niv underlivet, lidt mærkeligt. Det hele er taget til indenfor to ugers tid og syntes han er mere rolig end for nogle dage siden, så jeg krydser også fingre for det er fordi vores bebser har sat sig fast..

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

Sådan har jeg det også skat, har fandme sådan strøm agtige smerter i mit lænd :/ ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.