Ondt allernederst ved skambenet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.878 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Filippa & Liva

Er der andre som nærmer sig termin som også oplever ondt helt nede ved skambenet?

De sidste mange aftener har jeg oplevet mange plukveer, menstruationssmerter samt ondt i lænden, men udover dette er jeg begyndt at have ondt allernederst helt nede ved skambenet?

Det føles som om hun rokker lidt nedad og trykker jeg på skambenet er der fuldkommen stenhårdt?

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

iris-mor

Det vækker minder, men ved ikke om det er det samme. Jeg havde noget ved noget der hed symfysen (staves muligvis sådan). Jeg blev henvist til fysioterpeut og øvleserne hjalp mig virkelig.

God bedring og pøj pøj

Anmeld

30. august 2011

Aagaard

BigBabyWish skriver:

Er der andre som nærmer sig termin som også oplever ondt helt nede ved skambenet?

De sidste mange aftener har jeg oplevet mange plukveer, menstruationssmerter samt ondt i lænden, men udover dette er jeg begyndt at have ondt allernederst helt nede ved skambenet?

Det føles som om hun rokker lidt nedad og trykker jeg på skambenet er der fuldkommen stenhårdt?

Er det normalt?

Jep, jeg har tolket det som at bebsen sætter sig fast.

Jeg har været til jordmoder idag og babyen HAR sat sig fast med hovedet i bækkenet.

Men det er jo ikke sikkert at det er det samme, men sådan har jeg oplevet det

Line

Anmeld

30. august 2011

Filippa & Liva

iris-mor skriver:

Det vækker minder, men ved ikke om det er det samme. Jeg havde noget ved noget der hed symfysen (staves muligvis sådan). Jeg blev henvist til fysioterpeut og øvleserne hjalp mig virkelig.

God bedring og pøj pøj

Okay, det lyder ikke så rart ... Jeg skal til jordemoder om en uge igen, så må jeg prøve at høre hende ad hvad det kan skyldes.

Anmeld

30. august 2011

Filippa & Liva

Aagaard skriver:

Jep, jeg har tolket det som at bebsen sætter sig fast.

Jeg har været til jordmoder idag og babyen HAR sat sig fast med hovedet i bækkenet.

Men det er jo ikke sikkert at det er det samme, men sådan har jeg oplevet det

Line

Det kan meget vel være det, jeg skal ikke kunne sige det men det føles nu en anelse ubehageligt.

Og det er hver aften det kommer, maven tynger enormt meget nedad samtidig.

Anmeld

30. august 2011

Clisolka

BigBabyWish skriver:

Er det normalt?

Jep, jeg kan udemærket godt huske hvor ondt det gjorde! Auvs 

Jeg fik det svar, at det var fordi hun satte sig fast... Men nøøøøøj, det gør ondt  Jeg måtte have hjælp til at komme op af sengen og sofaen. Til sidst kunne jeg ikke gå 5 meter uden at holde 10 min. pause 

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Er det normalt?

En eller anden er nødt til at forklare mig hvor skambenet er! Det lyder som det jeg døjer med. Jeg har i hvert hvad VIRKELIG ondt i understellet, hvis jeg bevæger mig, det er virkelig død og pine.. så har bare ligget i sengen i dag. Håber det er fordi hun har sat sig fast, det får jeg at vide i morgen...

Flere plukkeveer og mens-smerter kan jeg også checke af på listen  

Anmeld

30. august 2011

Aagaard

BigBabyWish skriver:

Det kan meget vel være det, jeg skal ikke kunne sige det men det føles nu en anelse ubehageligt.

Og det er hver aften det kommer, maven tynger enormt meget nedad samtidig.

Det er meget ubehageligt. Jeg kan kun vralte når den rigtig møfler ned ad

Anmeld

30. august 2011

Filippa & Liva

Frøken J. skriver:

En eller anden er nødt til at forklare mig hvor skambenet er! Det lyder som det jeg døjer med. Jeg har i hvert hvad VIRKELIG ondt i understellet, hvis jeg bevæger mig, det er virkelig død og pine.. så har bare ligget i sengen i dag. Håber det er fordi hun har sat sig fast, det får jeg at vide i morgen...

Flere plukkeveer og mens-smerter kan jeg også checke af på listen  

Ved du hvordan du måler symfyse fundus mål?

der måler man nemlig også fra skambenet og op efter ...

Kunne meget vel lyde som om du døjer med det samme som jeg?

Lad os håbe det er fordi de sætter sig fast med hovedet nedad.

Anmeld

30. august 2011

Filippa & Liva

Aagaard skriver:

Det er meget ubehageligt. Jeg kan kun vralte når den rigtig møfler ned ad

ha ha, jamen det lyder jo ligesom her!

jeg vralter også ud på wc ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.