Jer med tvillinger-plus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Kofoed.

Giraffen skriver:

puha det må være hårdt? at indstille sig på at få to og så der kun er én der klarer den?

Det er det bestemt også, men der er jo en grund til, at tvillingegraviditeter er højrisiko graviditeter, hvilket man tit glemmer.

Men er der nogle specielle grunde til, at du tror du venter tvillinger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Giraffen

Kofoed. skriver:

Det er det bestemt også, men der er jo en grund til, at tvillingegraviditeter er højrisiko graviditeter, hvilket man tit glemmer.

Men er der nogle specielle grunde til, at du tror du venter tvillinger?

nej ingen overhovedet

Bare en underlig fornemmelse eller lidt en fuldstændig irationel frygt måske.

Men måske også fordi jeg har læst om så mange af jer herinde der venter tvillinger og den mulighed havde jeg ikke lige overvejet

Anmeld

30. august 2011

Giraffen

Baby-støv skriver:

Hehe... Jaah man lærer noget nyt hele tiden...

Jeg troede heller aldrig jeg skulle have tvillinger. Men hov, så lå der to til NF scanning. hehe...

Men så er det også slut med børn. hehe

det må ligesom være en af de der fordele - to graviditeter+fødsler overstået på én gang

Anmeld

30. august 2011

twinny

Giraffen skriver:

det må ligesom være en af de der fordele - to graviditeter+fødsler overstået på én gang

hehe... Jaah det er rigtig..  Men ulempe det er ekstra hårdt for kroppen...

Anmeld

30. august 2011

Kofoed.

Giraffen skriver:

nej ingen overhovedet

Bare en underlig fornemmelse eller lidt en fuldstændig irationel frygt måske.

Men måske også fordi jeg har læst om så mange af jer herinde der venter tvillinger og den mulighed havde jeg ikke lige overvejet

Men det bliver da alligevel spændende. Uanset hvad er den/de højt elsket

Anmeld

30. august 2011

Giraffen

Baby-støv skriver:

hehe... Jaah det er rigtig..  Men ulempe det er ekstra hårdt for kroppen...

Årh ja den skal jo også lige med i tankerne men nu må vi se chancen er jo stadig minimal, men det blir rart at få lidt mere indblik i fremtiden og se hvordan det står til derinde 

Er I ved at være klar til familieforøgelse en masse?

Anmeld

30. august 2011

Giraffen

Kofoed. skriver:

Men det bliver da alligevel spændende. Uanset hvad er den/de højt elsket

jaa det gør det helt vildt 

Og der skal nok være rigelig kærlighed til alle ligemeget hvem og hvor mange af dem der gemmer sig derinde

Anmeld

30. august 2011

maria_wlt

Jeg blev gravid med øko enæggede tvillinger i 2009.. Min mor er enægget og min svigerfar er tveægget 

Anmeld

30. august 2011

Kofoed.

Giraffen skriver:

jaa det gør det helt vildt 

Og der skal nok være rigelig kærlighed til alle ligemeget hvem og hvor mange af dem der gemmer sig derinde

Det er jo lige det

Anmeld

30. august 2011

twinboys

Giraffen skriver:

Hej Piger

Ja nu er jeg blevet gravid på gammeldags manér, men jeg har en lillebitte angst for at have fået tvillinger - ikke fordi jeg tror det er tvillinger (vi har ikke nogen i familien) men sådan en "årh nej det ka jeg da ikke finde ud af"

Men så var det jeg tænkte på hvor 'lille' chancen reelt set er - og så blev jeg lidt nysgerrig på jer andre, der har fået dobbelt op på lykke (al respekt til jer forresten!)

Ja altså er det bare mig eller kommer der flere og flere tvillinger? og er det noget der er i vandet eller skyldes det at flere og flere er i behandling for barnløshed?

Uddyb gerne

Det er muligt at svare anonymt hvis man foretrækker det

På forhånd tak for alle jeres fantastiske erfaringer

Guuuud hvor bliver jeg ked af at læse sådan en sætning du skriver angst for at få tvillinger...

Det bedste jeg nogensinde har fået er da mine dejlige tvillingedrenge...

Om børn er donorbørn, behandlingsbørn eller økobørn er vel fuldstændig lige gyldig, bare man får sunde raske børn...

Kærligheden er vel lige så stor om det er det ene eller andet...

Undskyld mit sure opstød, menda jeg første gang trillede afsted i barnevogn med mine drenge... fik jeg nettop samme spørgsmål fra mange mennesker, både folk jeg kendte og ikke kendte...

Mit svar var til dem, ja de har ligget under mit hjerte og deres far står her ved siden af...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.