Giraffen skriver:
Hej Piger
Ja nu er jeg blevet gravid på gammeldags manér, men jeg har en lillebitte angst for at have fået tvillinger - ikke fordi jeg tror det er tvillinger (vi har ikke nogen i familien) men sådan en "årh nej det ka jeg da ikke finde ud af"
Men så var det jeg tænkte på hvor 'lille' chancen reelt set er - og så blev jeg lidt nysgerrig på jer andre, der har fået dobbelt op på lykke (al respekt til jer forresten!)
Ja altså er det bare mig eller kommer der flere og flere tvillinger? og er det noget der er i vandet eller skyldes det at flere og flere er i behandling for barnløshed?
Uddyb gerne 
Det er muligt at svare anonymt hvis man foretrækker det
På forhånd tak for alle jeres fantastiske erfaringer
Guuuud hvor bliver jeg ked af at læse sådan en sætning du skriver angst for at få tvillinger...
Det bedste jeg nogensinde har fået er da mine dejlige tvillingedrenge...
Om børn er donorbørn, behandlingsbørn eller økobørn er vel fuldstændig lige gyldig, bare man får sunde raske børn...
Kærligheden er vel lige så stor om det er det ene eller andet...
Undskyld mit sure opstød, menda jeg første gang trillede afsted i barnevogn med mine drenge... fik jeg nettop samme spørgsmål fra mange mennesker, både folk jeg kendte og ikke kendte...
Mit svar var til dem, ja de har ligget under mit hjerte og deres far står her ved siden af...
Majbritt
Anmeld