Nævn noget mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

En gourmet forret (ikke rejecoktail)

Kan en buffet gøres lækker til et bryllup, hvad tænker i? Og hvad skulle være på den (vi snakker MEGET mad) - gerne meget fint.

Samt en gourmet dessert?

Forslag til Natmad (ikke hot'dogs)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

En gourmet forret (ikke rejecoktail)

Kan en buffet gøres lækker til et bryllup, hvad tænker i? Og hvad skulle være på den (vi snakker MEGET mad) - gerne meget fint.

Samt en gourmet dessert?

Forslag til Natmad (ikke hot'dogs)

Buffet er SÅ skønt til bryllup og fest... Hader når det er tallerken anretning, så man ikke lige selv kan vælge bare en lille smule hva man vil ha. Er mega kræsen.. og der bliver så tit serveret noget oksesteg eller sådan, og det kan jeg bare SLET ikk fordrage...

Hmm gourmet forret..

Det kunne måske være en dampet hvid fisk, der er rullet sammen så den kan stå pænt, og så med grønne asparges og parmaskinke...

En Dessert, tjah der er jeg jo SÅÅÅÅÅ vild med blødende chokoladekage m. friske bær

tihi

Anmeld

30. august 2011

BellaCiinea

Narmad, det kan jo være mange ting..

Nogle forskellige tærter, noget forskelligt suppe.... osv..... 

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Buffet er SÅ skønt til bryllup og fest... Hader når det er tallerken anretning, så man ikke lige selv kan vælge bare en lille smule hva man vil ha. Er mega kræsen.. og der bliver så tit serveret noget oksesteg eller sådan, og det kan jeg bare SLET ikk fordrage...

Hmm gourmet forret..

Det kunne måske være en dampet hvid fisk, der er rullet sammen så den kan stå pænt, og så med grønne asparges og parmaskinke...

En Dessert, tjah der er jeg jo SÅÅÅÅÅ vild med blødende chokoladekage m. friske bær

tihi

Har det som dig, hader anrettet mad, det er så fint og man bliver ikke mæt. Tænker så bare lidt, er en luksus buffet fin nok til et pænt bryllup

Natmaden bliver indtil videre et lækkert pålægsbord med brød

Anmeld

30. august 2011

stine_olesen

Forret - noget andet end fisk, hvorfor altid fik langt største delen af mennesker bryder sig ikke om det...

Hovedret : Bestem Buffe, så er der helt klart en chance for noget man kan lide og helst 2 forskellige slags kød, kan anbefale vildtsvin og dyre ryg og måske noget traditionelt.

Dessert: kan være meget forskelligt, is og pandekager er som regel populært og kommer jo bare an på hvordan du sætter det op

Natmad: Helt klart det kolde bord med æggekage nam nam

Anmeld

30. august 2011

caceca

jeg er så af en helt anden mening... hader buffet!! 

altså selve maden er jo som regel helt fin, men syntes bare ikke der er noget mere irreterende end når halvdelen af bordet på skift hele tiden rejser sig for at hente noget nyt mad

-og så tænker jeg til bryllup..hmm... der er jo som regel en masse taler , sange osv ... er det ikke lidt svært at få passet ind imellem at folk rejser sig for at hente mad??

Min oplevelse er bare at der kommer en masse uro ved buffet og ingen rigtig snak omkring bordet.

herfra

Anmeld

30. august 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Har det som dig, hader anrettet mad, det er så fint og man bliver ikke mæt. Tænker så bare lidt, er en luksus buffet fin nok til et pænt bryllup

Natmaden bliver indtil videre et lækkert pålægsbord med brød

Selvfølgelig er det det

En lækker stor pæn buffet, er da LANGT bedre end en fesen lille klat fin mad på en tallerken

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

caceca skriver:

jeg er så af en helt anden mening... hader buffet!! 

altså selve maden er jo som regel helt fin, men syntes bare ikke der er noget mere irreterende end når halvdelen af bordet på skift hele tiden rejser sig for at hente noget nyt mad

-og så tænker jeg til bryllup..hmm... der er jo som regel en masse taler , sange osv ... er det ikke lidt svært at få passet ind imellem at folk rejser sig for at hente mad??

Min oplevelse er bare at der kommer en masse uro ved buffet og ingen rigtig snak omkring bordet.

herfra

Ja det er også mine bekymringer at der bliver ikke uro.
Tror dog ikke det bliver et problem med talerne, så bliver folk jo bare siddende.

Anmeld

30. august 2011

TbCp

Jeg var til bryllup i lørdags for forretten var hummerhaler, tror jeg nok  ;-) Noget i den stil ihvertfald, med lidt salat og godt brød.

Hovedretten var buffet. Der blev grillet 3 slags kød, kylling, mørbrad og en bøf af en art.. og dertil var der flødekartofler, en anden slags kartofler og forskellige salater + brød, det var virkleig lækkert!!!!

Desserten var hjemmelavede islagkager muuums!

Til skrub-af-mad fik vi hotdogs

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

stine_olesen skriver:

Forret - noget andet end fisk, hvorfor altid fik langt største delen af mennesker bryder sig ikke om det...

Hovedret : Bestem Buffe, så er der helt klart en chance for noget man kan lide og helst 2 forskellige slags kød, kan anbefale vildtsvin og dyre ryg og måske noget traditionelt.

Dessert: kan være meget forskelligt, is og pandekager er som regel populært og kommer jo bare an på hvordan du sætter det op

Natmad: Helt klart det kolde bord med æggekage nam nam

Det skal bare helst ikke være for 50 års fødselsdags agtigt. Tænker at vi skulle have 5-6 forskellige slags kød, hvis det skulle være buffet.

Men hvad kan man ellers lave andet end fisk til forret, kan ikke selv lide fisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.