nogen som skal føde i den her måned??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

Alína Hólm

Dinar skriver:

Nå for søren da, uhe det lyder da ikke godt.

Og sikke dejligt at din familie støtter dig, sådan skal det være i stedet for at for en pige til at fjerne det og bagefter kommer hun til at blive skøre af at tænke på at hun har fjernet et barn som hun måske gerne vil have,

Jeg krydser finger for at du beholder dit barn.

tak, jeg håber jeg får lov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Leneur

hej alle jer med septemberfødsler. jeg har termin 09.09.09 men da jeg er 1. gangsfødende tror jeg desværre ikke at den holder, selvom det er en fed dato, synes jeg, Håber i alle har det godt.

Knus fra Lene

Anmeld

11. maj 2009

Dinar

Leneur skriver:

hej alle jer med septemberfødsler. jeg har termin 09.09.09 men da jeg er 1. gangsfødende tror jeg desværre ikke at den holder, selvom det er en fed dato, synes jeg, Håber i alle har det godt.

Knus fra Lene

hejsa og velkom til...

neejjj hvor fedt håber det holder, og min mand han har også fødselsdag den 9, og jeg sev skal føde den 13 sep. det bliver mega spæendene

Anmeld

11. maj 2009

Leneur

Dinar skriver:

Leneur skriver:

Knus fra Lene

hejsa og velkom til...

neejjj hvor fedt håber det holder, og min mand han har også fødselsdag den 9, og jeg sev skal føde den 13 sep. det bliver mega spæendene

Ja mine 2 søstre har så fødselsdag d. 13. Et meget sjovt sammentræf.
Jeg vil da prøve at sørge for at datoen holder, så hvis der ikke er sket noget må kæresten arbejde lidt for det.... ;-)

Anmeld

11. maj 2009

Dinar

Leneur skriver:

Dinar skriver:

Leneur skriver:

Knus fra Lene

hejsa og velkom til...

Jeg vil da prøve at sørge for at datoen holder, så hvis der ikke er sket noget må kæresten arbejde lidt for det.... ;-)

haha ja det er sjovt nok,

man det er en super flot dato det der...

hvor langt er du så??

Anmeld

11. maj 2009

Leneur

Dinar skriver:

Leneur skriver:

Dinar skriver:

Leneur skriver:

Knus fra Lene

hejsa og velkom til...

haha ja det er sjovt nok,

man det er en super flot dato det der...

hvor langt er du så??

Jeg er i uge 22+5, så heldigvis over halvvejs men vi kommer da til at "hygge os" henover sommeren. Du er jo så en anelse længere.

Anmeld

11. maj 2009

Dinar

nej nej jeg er lige blevet 22uge... så langt er jeg ikke.

Ved du så hvad det bliver???

Anmeld

11. maj 2009

Leneur

Dinar skriver:

Ja det bliver en lille prinsesse. Silje skal hun hedde.

Anmeld

11. maj 2009

Dinar

Leneur skriver:

Dinar skriver:

Ja det bliver en lille prinsesse. Silje skal hun hedde.

åhhh hvor sødt, til lykke med hende

tror også min bliver en pige, hun skal hedde ilfana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.