nogen som skal føde i den her måned??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

majhan11

Dinar skriver:

det samme her er 7+1, neej hvor spændende.

vi føles vidst meget godt ad...

ej hvor sjovt....så kan vi rigtig følges hele vejen igennem jeg blir så godt nok sat til at føde 14 dage før planlagt på grund af min sukkersyge hvis alt går som det skal men lige nu tænker jeg kun positivt og er MEGET glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Dinar

majhan11 skriver:

ej hvor sjovt....så kan vi rigtig følges hele vejen igennem jeg blir så godt nok sat til at føde 14 dage før planlagt på grund af min sukkersyge hvis alt går som det skal men lige nu tænker jeg kun positivt og er MEGET glad

det samme her, selvom min kvalme tag til styrtende....uhe.

hvordan har du det med kvalmen??

Anmeld

28. januar 2009

majhan11

Dinar skriver:

det samme her, selvom min kvalme tag til styrtende....uhe.

hvordan har du det med kvalmen??

det er faktisk lidt op og ned med den kvalme, igår havde jeg det hele dagen og blev nød til at ta hjem fra job og idag er det kun en smule her til aften, så det er ikke til at blive klog på

Anmeld

29. januar 2009

Dinar

majhan11 skriver:

det er faktisk lidt op og ned med den kvalme, igår havde jeg det hele dagen og blev nød til at ta hjem fra job og idag er det kun en smule her til aften, så det er ikke til at blive klog på

ja det er jo noget værd noget.........

Anmeld

4. februar 2009

Alína Hólm

jeg skal føde i denne her måned
har termin den 10 september.

Anmeld

5. februar 2009

Dinar

anikaingibjorg skriver:

jeg skal føde i denne her måned
har termin den 10 september.

hejsa og til lykke..

Anmeld

5. februar 2009

Alína Hólm

Dinar skriver:

hejsa og til lykke..

mange tak

og i lige måde

Anmeld

5. februar 2009

Dinar

anikaingibjorg skriver:

mange tak

og i lige måde

mange tak, er det ikke hårdt at være 15 og gravid??

Anmeld

5. februar 2009

Alína Hólm

Dinar skriver:

mange tak, er det ikke hårdt at være 15 og gravid??

jo når man tænker på det nekative ved det.
men jeg har lært rigtig meget i min familie at jeg skal se posetivt på tingene,
og jeg har rigtig meget støtte fra mine forældre og jeg har rigtig stor familie.
men jeg er meget bange for kommunen i øjeblikket. fordi jeg har en sydom som hedder adhd, og de tror jeg ikke kan styre den, men jeg kan styre den helt, og jeg er virkelig bange for at de tager mit barn eller sender mig på sådan et sted for unge mødre, for at kunne se om jeg kan klare det. men jeg er bare nød til og finde ud af om mine forældre ikke kan tage mit barn, hvis det er de kommer med problemer. men ellers er jeg rigtig glad, og glæder mig til og se hvordan det går.

Anmeld

5. februar 2009

Dinar

anikaingibjorg skriver:

jo når man tænker på det nekative ved det.
men jeg har lært rigtig meget i min familie at jeg skal se posetivt på tingene,
og jeg har rigtig meget støtte fra mine forældre og jeg har rigtig stor familie.
men jeg er meget bange for kommunen i øjeblikket. fordi jeg har en sydom som hedder adhd, og de tror jeg ikke kan styre den, men jeg kan styre den helt, og jeg er virkelig bange for at de tager mit barn eller sender mig på sådan et sted for unge mødre, for at kunne se om jeg kan klare det. men jeg er bare nød til og finde ud af om mine forældre ikke kan tage mit barn, hvis det er de kommer med problemer. men ellers er jeg rigtig glad, og glæder mig til og se hvordan det går.

Nå for søren da, uhe det lyder da ikke godt.

Og sikke dejligt at din familie støtter dig, sådan skal det være i stedet for at for en pige til at fjerne det og bagefter kommer hun til at blive skøre af at tænke på at hun har fjernet et barn som hun måske gerne vil have,

Jeg krydser finger for at du beholder dit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.