Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jolu skriver:ja.......lige præcis.....med et lille mørkt embryon inden i.....
Aj hvor jeg er ked af at høre det med dine abort jeg håber du for lov at beholde den her.Uhheee da det må være svært for dig med det der kvalme jeg døjer også med det. heldigvis hjælper appelsiner mig.Jamen alt gik fint til min scanning og den voksed meget fint, smerterne skyldes udvidelse såå det er det bedste ting at høre. Selvom det gøre skide ondt.
Tak søde det håber jeg også.... okay det kunne være jeg skulle prøve appelsiner mod min kvalme, jeg har ik fundet noget endnu der har hjulpet..ej hvor dejligt at høre at det gik godt søde....ja jeg skal til den første undersøgelse i morgen formiddag så er meget nervøs men alt hva jeg kan for at det er positivt....og ja det gør skide ondt men det er jo det hele værd hvis man ender med en dejlig guldklump i sidste ende
majhan11 skriver:jeg alt hvad jeg overhovedet kan for at det må gå godt for jer til næste scanning
jolu skriver:Hej piger, hvis det er mig i tænker på, så må jeg desværre sige at jeg ikke er gravid længere......eller på vej ihvertfald....mit hcg er dalende og der var intet at se på scanningen....
Dinar skriver:jamen jeg håber at kunne høre noget fra dig af hvordan det gik til scaning.og håber også at det g godt og alt ser fint ud.
majhan11 skriver:hey dinar den besked jeg havde skrevet der var beregnet til jolu, men tak jeg er så glad.. for det gik rigtig godt idag, der var liv og alt så godt ud så det var bare dejligt at høre....nu er jeg lidt mere roligog jeg fandt ud af at jeg er 7 + 1 henne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128