Nanna vejer 10,9 kg og er lige godt 80 cm. Hun blev målt og vejet i går hos lægen, da hun ved 1 års-tjekket var bøjet af sin kurve, der i forvejen var en af de lave, men nu er hun op over den igen, så det er jo fint.
Sover ca. 19.30-20 til 7-8 om morgenen. Og 2-3 timer til middag. Er helt vildt nem at putte. Tror hun er som sin mor og elsker sin seng og sin dyne.
Det går super i dp, hvor hende og Signe går sammen med en pige, der bliver tre i feb/marts, så de er snart alene.
Sutten og mor er det bedste i verden. Dernæst kommer samtlige bamser i huset, der alle bliver storkrammet med lyd på igen og igen. Er også glad for hendes dukke, som omhyggeligt puttes i barnevognen. Hun elsker musik og går tit og nynner og danser. Elsker at se Sigurd i fjernsynet, når han synger. Og så er der heller ikke noget bedre end at klæde sig ud. Hun går næsten altid rundt med en af storebrors hatte og også meget gerne en trøje el. sommerjakke med lynlås. Hendes nye futter er hendes nye yndlingsting, der meget nødigt kommer af, når hun skal i seng.
Hun er faktisk blevet til en ret modig pige eller nærmere frygtløs. Det store sjov er at sætte en stol bag ved sofaen, kravle op over ryglænet og med kraft lade sig rulle ned i hynderne. Hun drøner rundt på wheely bug'en mens hun siger Biii biii og Vruuumm og kravler op på alt.
Nanna snakker som et vandfald. Hun fortæller virkelig lange historier om en hel masse

Vi synes selv, hun er ret fremmelig sprogligt (sammenlignet vores andre børn) og siger: Moar (for første gang tydeligt i dag, fordi vi spurgte hende), far, der er far, Sig (Signe), Batian (sebastian), bedstefar, hue, tak, Brum, drik, ja, nej, hej hej, vov vov, spis', mad, tak for mad, bam (bamse), miav, Mia (fra dp), op, sove.... ja, jeg kan ikke huske det hele.
Hun er en spasmager, lun og sender nogle lumske blikke ud af øjenkrogen - er altid ude på ballade. Jeg tror, hun har en god humor, for vi kan lave en masse spas ved spisebordet, og så kan hun charme sig ud af enhver situation - godt for hende, for hun vil bare aldrig gøre som vi siger

Hun er meget sin egen.
Nøj, hvor er der mange ting. Jeg kan jo blive ved. De bliver bare så store nu og kan så mange ting - det er helt vildt.