CamillaValby skriver:
Selvfølgelig gør du det 
Ej de lyder godt nok ikke til at være for kloge derovere. Prøv at ringe igen i morgen du skal bare presse på. For det der ihhhhh jeg bliver helt 
Så er der nyt i sagen....
Hende jeg snakkede med i går eftermiddag lovede jo at hun ville ringe her til morgen for at vi kunne se på det. Men har hun ringet NEJ!!!!!! De er simpelthen utrolige. Jeg ringede så og jeg var allerede på krigsstien da telefonen blev taget
. Nå, men umiddelbart lød det til at være en anden så jeg talte lige til 10 (det var jo ikke hendes skyld). Hun fortalte at jeg skulle til Viborg til både samtale og undrsøgelse. What??? Hende jeg snakkede med sagde at tiden var her i Silkeborg og hvad er det nu for noget med en samtale? Sidst fik jeg bare et brev og så mødte jeg op til undersøgelsen. Det fattede jeg ikke. Samtalen kunne så blive i morgen (og der skal jeg til Tyskland med min far og han må jo ikke vide noget) i Viborg og så ville jeg derefter blive indkaldt til undersøgelsen. Amen, så når jeg det jo ikke
. Og så fortæller hun mig at det er en THL undersøgelse. Hvad dælen er nu det for noget? Ja, og det foregår på operationsstuen og jeg ikke bare kan tage hjem bagefter. Det lyder jo total skræmmende! Men men men.... så spørger jeg hende om hun ikke nok kunne presse mig ind mandag d. 12 for så kunne jeg nå det. Og hun var bare så sød. Hun sagde at hun kunne reservere en tid selvom hun faktisk først måtte gøre det efter lægen havde set mig, men hun syntes bare det var så synd for mig at jeg havde ventet så lang tid. Det skal lige siges at min henvisning har været væk i systemet siden d. 22. juli. Det endte med at ....
samtale på fredag
undersøgelse mandag d. 12

Så det ser ud til at det hele klapper alligevel. Nu har jeg så undersøgt hvad en THL er og det er en kikkertoperation. Synes det lyder voldsomt, men hvis det er det der skal til for at jeg kan få min lille guldklump, ja så tager jeg det med 
Anmeld