Hurtig hjælp...hgs/hsu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Mutti2B

Jeg er lige blevet ringet op af sygehuset om at de har en tid til HSG/HSU allerede på torsdag. Og det er jo helt vildt fedt, for jeg skal igang med behandling omkring d. 13. september, så det er snart. Jeg var ellers bange for at jeg ikke nåede det, for jeg skal også ud og rejse ugen op til.

Men men men.... Er det ikke noget med at det skal være på 10. dagen i cyklus? Jeg spurgte sekretæren der ringede og det vidste hun ikke, men vile spørge overlægen og så ringe tilbage til mig. Nu sidder jeg så og funderer over HVORFOR det egentlig skal være på 10. dagen? Er det fordi de ikke vil risikere at skylle et befrugtet æg ud? For i så fald er der jo ingen ko på isen. Jeg har jo for filan levet i cølibat siden jeg blev single

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

dorthemus

Hmmm jeg mener altså at jeg fik lavet min hsg på 1. Dagen i min menstruation.

Anmeld

30. august 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Hmmm jeg mener altså at jeg fik lavet min hsg på 1. Dagen i min menstruation.

Sidst skulle jeg ringe på 1. dagen for at de så ville finde en tid ca. på 10. dagen. Det lyder da også lidt klammo at de vil sprøjte væske op når man har mens, mums

Men gad godt at vide hvorfor? For de må jo hjertens gerne skylle mine ubefrugtede æg ud denne gang

Anmeld

30. august 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Sidst skulle jeg ringe på 1. dagen for at de så ville finde en tid ca. på 10. dagen. Det lyder da også lidt klammo at de vil sprøjte væske op når man har mens, mums

Men gad godt at vide hvorfor? For de må jo hjertens gerne skylle mine ubefrugtede æg ud denne gang

Blir virkelig i tvivl nu for ja tror du har ret i at jeg skulle ringe på førstedagen men jeh mener altså jeg havde menstruation...for jeg blødte og ka huske jeg syntes det var klamr. Men om det var pga hans asen og masen at jeg blødte det kan jeg altså ikke huske. Hvor er det spændende altså!!

Anmeld

30. august 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Blir virkelig i tvivl nu for ja tror du har ret i at jeg skulle ringe på førstedagen men jeh mener altså jeg havde menstruation...for jeg blødte og ka huske jeg syntes det var klamr. Men om det var pga hans asen og masen at jeg blødte det kan jeg altså ikke huske. Hvor er det spændende altså!!

Det er bare SÅ spændende

Jeg tager jo til Tyrkiet på søndag og så passer det med at jeg får ægløsning i dagene efter jeg kommer hjem. Puha, får helt klamme håndflader bare ved tanken

Anmeld

30. august 2011

Mutti2B

30. august 2011

CamillaValby

Det passer meget godt smukke. Nu er det efterhånden nogle år siden jeg fik den lavet så jeg kan selvfølgelig godt huske forkert.

Men det har vist noget med æggene at gøre, MEN er slet ikke sikker. Jeg kan ikke huske min præcise dag men mener det var før min ÆL.

Anmeld

30. august 2011

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Det passer meget godt smukke. Nu er det efterhånden nogle år siden jeg fik den lavet så jeg kan selvfølgelig godt huske forkert.

Men det har vist noget med æggene at gøre, MEN er slet ikke sikker. Jeg kan ikke huske min præcise dag men mener det var før min ÆL.

Aaaargh, jeg skide frustreret lige nu. Hun lovede at hun ville ringe tilbage med svar på mit spørgsmål i dag. Og nu har jeg ringet for at høre om hun havde glemt mig og tror du da ikke at hun er taget hjem og først kommer tilbage PÅ TORSDAG!! Jeg er så rasende. Så får jeg jo ikke tiden og når så ikke at få lavet undersøgelsen inden jeg skal insemineres

(rundstyk mit udbrud, smukke, men jeg kunne bare tude nu )

Anmeld

30. august 2011

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Aaaargh, jeg skide frustreret lige nu. Hun lovede at hun ville ringe tilbage med svar på mit spørgsmål i dag. Og nu har jeg ringet for at høre om hun havde glemt mig og tror du da ikke at hun er taget hjem og først kommer tilbage PÅ TORSDAG!! Jeg er så rasende. Så får jeg jo ikke tiden og når så ikke at få lavet undersøgelsen inden jeg skal insemineres

(rundstyk mit udbrud, smukke, men jeg kunne bare tude nu )

Neeeeeej det mener du bare ikke

Ville du ikke kunne spørge en af de andre? Så må de da undersøge det

Anmeld

30. august 2011

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Neeeeeej det mener du bare ikke

Ville du ikke kunne spørge en af de andre? Så må de da undersøge det

De er uduelige!! Håber dælme jeg bliver en bedre lægesekretær. Hun sagde at eftersom hun jo ikke vidste hvad vi havde snakket om (jeg gav hende et referat, men det var ikke godt nok) ja så kunne hun ikke hjælpe mig. Må ærlig indrømme at jeg var ret uforstående over for det. Hun må sgu da kunne se om der er booket en tid til mig kalenderen eller også kunne se om der var et afbud?? Men neeeej neeeeej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.