Jer på kontanthjælp og barsel - hvor meget får I udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Jeg havde et lån på 10.000 kr dengang så det havde ikke den store betydning for min kontanthjælp. Og selv efter at vi har købt hus så får jeg stadig det samme udbetalt.

Okay.. ja, jeg forstår mig sgu ikke rigtigt på alle de regler og hvordan og hvorledes, håber jeg kan få fat på min sagsbehandler i morgen så hun kan guide mig mere præcist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Okay.. ja, jeg forstår mig sgu ikke rigtigt på alle de regler og hvordan og hvorledes, håber jeg kan få fat på min sagsbehandler i morgen så hun kan guide mig mere præcist.

Nej det er ikke til at finde hoved eller hale i alle de forskellige regler.

Anmeld

29. august 2011

FrkLarsen

9013kr efter skat. 

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Ok, så er det jo ikke sååå slemt igen når I har købt hus. må være skønt. glæder mig til den dag vi skal ud og købe hus.

Nej slet ikke..  Hvis vi sælger skulle vi jo gerne "få dem igen".. ja altså ikke lige i disse tider  Håber du får muligheden en dag

Anmeld

29. august 2011

Carina1977

Den lykkelige skriver:

Ja ja  Århh ellers havde det været stort forbrugslån  Det er rent hus gæld..

Haha ja

Jeg skylder selv 160.000 kr.....men størstedelen af det, er så heldigvis studiegæld med lave renter

Jeg er helt færdig med at betale af på det om 7 år, når min søn er 18 år. Så når han er blevet voksen, skal jeg leve livet med mange flere penge end jeg er vant til

Så kan man nyde sin...øhhh....alderdom

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Carina1977 skriver:

Haha ja

Jeg skylder selv 160.000 kr.....men størstedelen af det, er så heldigvis studiegæld med lave renter

Jeg er helt færdig med at betale af på det om 7 år, når min søn er 18 år. Så når han er blevet voksen, skal jeg leve livet med mange flere penge end jeg er vant til

Så kan man nyde sin...øhhh....alderdom

Ha ha ha ja det var dig der sagde det   hi hi
Men ja bliver så dejligt når man er gældfri..

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Nej slet ikke..  Hvis vi sælger skulle vi jo gerne "få dem igen".. ja altså ikke lige i disse tider  Håber du får muligheden en dag

Ja, det er jo det.

og tak, den dag skal nok komme lige pludselig, bliver dejligt.

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

9013kr efter skat. 

Ok, tak for svar.

Anmeld

29. august 2011

Carina1977

Den lykkelige skriver:

Ha ha ha ja det var dig der sagde det   hi hi
Men ja bliver så dejligt når man er gældfri..

Ja jeg glæder mig også til det

Noget af gælden er dog betalt om 2 år, men ja så er der jo den der berømte konfirmation, der skal spares op til, så det mærker jeg ikke rigtigt noget til

Hehe jeg ser faktisk frem til alderdommen med rolatorræs og alt hvad der hører til den del af livet haha

Nå nu skal jeg ikke spolere trådstarters tråd, så stopper mit drømmeri nu

Anmeld

29. august 2011

Isabella_mor

hold da maule... Så folk på kontanthjælp får mere end jeg gør.. no offence, men jeg gik fanme på barsel med et fuldtidsjob.!!!

måske jeg skulle fucke mit job og komme på kh... seriøst det er næsten værd at overveje for jeg har næsten ingen penge...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.