Jer på kontanthjælp og barsel - hvor meget får I udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

mm har du kørt på frikort det kan forklare at du ikke har noget fribeløb tilbage 

Så skal du jo tage 37 % af det beløb du får og trække fra beløbet så har du hvad du får 

Altså, jeg har været studerende før jeg desværre blev sygemeldt under graviditeten og derfor var nødsaget til at stoppe for at gå sygemeldt på kontanthjælp.

men det skal jo nok passe at jeg har opbrugt mit frikort og derfor ingen fradrag har tilbage at gøre godt med resten af det her år.

det må jeg da prøve at udregne så, ved du hvad satsen er før skat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

SjeBets

Carina1977 skriver:

Omkring 8400 kr. får jeg det til

Fik jeg det også til  

TS : Men det må jo kun være til januar, hvor du så skal have lavet et skattekort så du ikke kører på dit fribeløb 

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen jeg får lige nu 9600kr efter skat

Okay, det lyder som om det er meget forskelligt afhængig af hvad ens fradrag er på.

Anmeld

29. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Okay, det lyder som om det er meget forskelligt afhængig af hvad ens fradrag er på.

det er det jo også vores fradrag er ikke ens, alt efter vores renteudgifter, fædre der betaler til dele børn kan trække den ydelse fra, jeg trækker blandt andet også noget velgørenhed fra som jeg givet til  og så videre  

Kapital opsparinger og pension giver også fradrag 

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Omkring 8400 kr. får jeg det til

Tusind tak for dit svar.

Så har jeg da lidt at gå udfra så jeg ved hvad jeg har at gøre godt med om måneden.

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

det er det jo også vores fradrag er ikke ens, alt efter vores renteudgifter, fædre der betaler til dele børn kan trække den ydelse fra, jeg trækker blandt andet også noget velgørenhed fra som jeg givet til  og så videre  

Kapital opsparinger og pension giver også fradrag 

Ja, det har du helt ret i.

Anmeld

29. august 2011

B&J

Anonym skriver:

jaaa

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Fik jeg det også til  

TS : Men det må jo kun være til januar, hvor du så skal have lavet et skattekort så du ikke kører på dit fribeløb 

Ja lige netop, det er kun resten af dette år det er sådan her.

Anmeld

29. august 2011

Hailiesmom11

Mener jeg får 9700 efter skat og det er som forsørger med samlever

Anmeld

29. august 2011

Zeus

Anonym skriver:

Altså, jeg har været studerende før jeg desværre blev sygemeldt under graviditeten og derfor var nødsaget til at stoppe for at gå sygemeldt på kontanthjælp.

men det skal jo nok passe at jeg har opbrugt mit frikort og derfor ingen fradrag har tilbage at gøre godt med resten af det her år.

det må jeg da prøve at udregne så, ved du hvad satsen er før skat?

13.345 kr før skat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.