Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina1977 skriver: Det var så lidt Det er altid rart at vide, hvad man skal forholde sig til rent økonomisk. Men godt det kun er for en kort periode
Det var så lidt
Det er altid rart at vide, hvad man skal forholde sig til rent økonomisk.
Men godt det kun er for en kort periode
Ja, lige præcis.
Så kan jeg få lagt et ca. budget.
Og ja - heldigvis kun for en periode indtil året er omme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg bor sammen med faderen men vi er ikke gift.
Jeg bor sammen med faderen men vi er ikke gift.
Nihell skriver: Jeg får ca. 9400 kr. udbetalt. Du vil ca. få 7735 kr. udbetalt hvis man trækker arbejdsmarkedbidrag og skatten fra
Jeg får ca. 9400 kr. udbetalt.
Du vil ca. få 7735 kr. udbetalt hvis man trækker arbejdsmarkedbidrag og skatten fra
Ok, tak for dit svar.
jeg er ikke så forfærdelig meget inde i alt det med skat og hvad der skal betales hvorhen, fik bare af vide at jeg betalte 37% i skat og ingen fradrag havde, så det må jeg jo regne med.
Den lykkelige skriver: Nå ok.. ja jeg skylder 1,6 mill sammen med kæresten
Nå ok.. ja jeg skylder 1,6 mill sammen med kæresten
Puha det var mange penge....men jeg går ud fra at det drejer sig om et huskøb?
Er det til hus I skylder?
Jeg har et åndsvagt banklån som jeg i sin tid tog og det betaler jeg stadigvæk af på, synes sgu aldrig jeg bliver færdig med det skidt.
Bryndis skriver: Okey. Jeg bos også sammen med kæresten og vi er heller ikke gift.Det beløb har jeg fået lige siden jeg fødte min sidste dreng og der havde jeg ingen gæld eller noget.
Okey. Jeg bos også sammen med kæresten og vi er heller ikke gift.Det beløb har jeg fået lige siden jeg fødte min sidste dreng og der havde jeg ingen gæld eller noget.
Okay, men havde du nogle fradrag?
det har jeg nemlig desværre ikke.
Carina1977 skriver: Puha det var mange penge....men jeg går ud fra at det drejer sig om et huskøb?
Ja ja Århh ellers havde det været stort forbrugslån Det er rent hus gæld..
Anonym skriver: Er det til hus I skylder? Jeg har et åndsvagt banklån som jeg i sin tid tog og det betaler jeg stadigvæk af på, synes sgu aldrig jeg bliver færdig med det skidt.
Ja det er hus..
Anonym skriver: Okay, men havde du nogle fradrag? det har jeg nemlig desværre ikke.
Den lykkelige skriver: Ja det er hus..
Ok, så er det jo ikke sååå slemt igen når I har købt hus. må være skønt. glæder mig til den dag vi skal ud og købe hus.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128