ja, jeg melder mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

MelikkazMoar

SjeBets skriver:

Altså der er ikke den store forskel på delt og fuld, fordi han har stadig ret ti lat se sit barn om i deler eller du har den alene. 

Forskellen er at du har alt at sige, hvori mod at med den delte, kan faderen siger imod hvis han mener du gør noget som er utopi, men jeg har endnu ikke oplevet det hverken hos min den ene eller anden far ( ja ja jeg er en tøjte med flere fædre)   så længe man er nogen lunde enige om at gøre det bedste for sit barn så tror jeg på at det nok skal gå i det fleste tilfælde, jeg og tøsens far har kørt uden om amt og stat i 11 år nu uden de store problemer 

tak for svar.. den er jo delt nu så nu må vi se..

btw synes ikke det er 'billigt' bare fordi der er flere fædre.. kærlighed kommer og går, noget kan føles helt rigtigt lige nu og om 9måneder er det noget helt andet.. det ved jeg nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

SjeBets

MelikkazMoar skriver:

tak for svar.. den er jo delt nu så nu må vi se..

btw synes ikke det er 'billigt' bare fordi der er flere fædre.. kærlighed kommer og går, noget kan føles helt rigtigt lige nu og om 9måneder er det noget helt andet.. det ved jeg nu..

det skal nok blive godt med tiden 

Anmeld

29. august 2011

Simon's moar <3

MelikkazMoar skriver:

ja, hvordan hvis jeg er i en komune nu, men vil gerne flytte til min 'egen' kommune igen, hvad gør jeg så? bare det samme ?

Ku ikke ha skrevet det meget bedre end Millesofie
Håber det hele lykkeds for jer, og at I får et dejligt sted at bo  

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

SjeBets skriver:

det skal nok blive godt med tiden 

Tak

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

Simon's moar <3 skriver:

Ku ikke ha skrevet det meget bedre end Millesofie
Håber det hele lykkeds for jer, og at I får et dejligt sted at bo  

Tusind tak

Anmeld

29. august 2011

millesofie

MelikkazMoar skriver:

Sejt, ja min far har vidst været inde og kigge rundt i dag mens jeg sad med tårer i øjnene og kiggede ham over skulderen..

Anmeld

30. august 2011

Lisbeth85

MelikkazMoar skriver:

Hej.. ja, så er jeg også enlig..

og nu er det endeligt..

men hvordan gør jeg så nu? aner ikke hvad jeg skal gøre, hvor jeg skal henvende mig og hva jeg er nød til a gøre nu?

nogen der kan hjælpe mig?

Det hele skal nok gå Der stod jeg for ca. et år siden - dog ikke med barn, men med en stor mave. Når alle følelserne har lagt sig, så skal det nok blive godt igen, men gu er det svært nu, og du skal endelig bare snakke med nogen om det hele - venner, familie etc.

Håber du og din datter finder et godt sted, og får hjælp og støtte fra din omgangskreds og familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.