ja, jeg melder mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. august 2011

MelikkazMoar

Hej.. ja, så er jeg også enlig..

og nu er det endeligt..

men hvordan gør jeg så nu? aner ikke hvad jeg skal gøre, hvor jeg skal henvende mig og hva jeg er nød til a gøre nu?

nogen der kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Simon's moar <3

MelikkazMoar skriver:

Hej.. ja, så er jeg også enlig..

og nu er det endeligt..

men hvordan gør jeg så nu? aner ikke hvad jeg skal gøre, hvor jeg skal henvende mig og hva jeg er nød til a gøre nu?

nogen der kan hjælpe mig?

Først en 

Du går ned på kommunen, tager dine 3 sidste lønsedler med, og beder om at snakke med din sagsbehandler. Så kan hun hjælpe dig med at søge alt det du kan

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

Simon's moar <3 skriver:

Først en 

Du går ned på kommunen, tager dine 3 sidste lønsedler med, og beder om at snakke med din sagsbehandler. Så kan hun hjælpe dig med at søge alt det du kan

ja, hvordan hvis jeg er i en komune nu, men vil gerne flytte til min 'egen' kommune igen, hvad gør jeg så? bare det samme ?

Anmeld

29. august 2011

millesofie

MelikkazMoar skriver:

ja, hvordan hvis jeg er i en komune nu, men vil gerne flytte til min 'egen' kommune igen, hvad gør jeg så? bare det samme ?

hej

du skal først melde flytning til folkeregisteret før du melder dig nede på din "nye" kommune

så !

1 . skal du have hjælp til flytningen ? (tal med din nyværende sagsbehandler)

2 . har du et sted at bo ? ellers tal med din nuværende sagbehandler og søg nogle steder der passer dig og tag kopi'er med op og vis frem

3 . meld flytning til folkeregistret

4 . mød op på din nye kommune samme dag som din adresse træder i kraft eller evt et par dage før

5 . slap af i dit nye hjem

og spørg bare løs jeg sad også og skulle flytte kommune med en datter på 3 mdr  så kan næsten det hele udenad

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

millesofie skriver:

hej

du skal først melde flytning til folkeregisteret før du melder dig nede på din "nye" kommune

så !

1 . skal du have hjælp til flytningen ? (tal med din nyværende sagsbehandler)

2 . har du et sted at bo ? ellers tal med din nuværende sagbehandler og søg nogle steder der passer dig og tag kopi'er med op og vis frem

3 . meld flytning til folkeregistret

4 . mød op på din nye kommune samme dag som din adresse træder i kraft eller evt et par dage før

5 . slap af i dit nye hjem

og spørg bare løs jeg sad også og skulle flytte kommune med en datter på 3 mdr  så kan næsten det hele udenad

Tak Mille <3

det er bare så svært lige nu !

Anmeld

29. august 2011

millesofie

MelikkazMoar skriver:

Tak Mille <3

det er bare så svært lige nu !

forstår dig rigtig godt

det gør helt ondt i mit hjerte, for dig.

men har du et sted at bo? og penge til at komme derhen med ting osv?

det gør nemlig det hele til en opringnings sag, hvilket ville være meget mere overskuelig for dig lige nu

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

millesofie skriver:

forstår dig rigtig godt

det gør helt ondt i mit hjerte, for dig.

men har du et sted at bo? og penge til at komme derhen med ting osv?

det gør nemlig det hele til en opringnings sag, hvilket ville være meget mere overskuelig for dig lige nu

ja.. det er nok telefonen der skal bruges.. så er hos mine forældre nu.. men her kan melikka og jeg ikke bo, mere end lige midlertidigt ..

Anmeld

29. august 2011

B&J

Jeg vil bare gerne sende dig en kæmpe krammer og håber det hele nok skal ordne sig

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

Hvordan er det med Forældre myndighed?

jeg kan ikke finde rundt mellem det, hvad er det ene og hvad er det andet? og hvad er bedst?

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

B&J skriver:

Jeg vil bare gerne sende dig en kæmpe krammer og håber det hele nok skal ordne sig

Tusind Tak ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.