ja, jeg melder mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

MelikkazMoar

millesofie skriver:

forstår dig rigtig godt

det gør helt ondt i mit hjerte, for dig.

men har du et sted at bo? og penge til at komme derhen med ting osv?

det gør nemlig det hele til en opringnings sag, hvilket ville være meget mere overskuelig for dig lige nu

Kan du også svarer på dette Mille?

Hvordan er det med Forældre myndighed?

jeg kan ikke finde rundt mellem det, hvad er det ene og hvad er det andet? og hvad er bedst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

millesofie

MelikkazMoar skriver:

Kan du også svarer på dette Mille?

Hvordan er det med Forældre myndighed?

jeg kan ikke finde rundt mellem det, hvad er det ene og hvad er det andet? og hvad er bedst?

ja det er jo forskelligt

jeg er jo tilhænger af at Mor har forældremyndigheden, for Mor ved altid bedst  og så længe mor og far kan tale ordenligt sammen så er der jo heller ingen ko på isen

men har i skrevet under på en fælles forældremyndighed? eller har i slet ikke haft med alle de papir af gøre endnu?

Anmeld

29. august 2011

millesofie

MelikkazMoar skriver:

ja.. det er nok telefonen der skal bruges.. så er hos mine forældre nu.. men her kan melikka og jeg ikke bo, mere end lige midlertidigt ..

hvad med hørve

der er der lejligheder tomme ved jeg, har nemlig lige kigget lejerbo i gennem (jeg vil gerne bo i asnæs)

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

millesofie skriver:

ja det er jo forskelligt

jeg er jo tilhænger af at Mor har forældremyndigheden, for Mor ved altid bedst  og så længe mor og far kan tale ordenligt sammen så er der jo heller ingen ko på isen

men har i skrevet under på en fælles forældremyndighed? eller har i slet ikke haft med alle de papir af gøre endnu?

tanker pludselig, det delte forældremyndighed har vi vel alle. den skriver man vidst under på på sygehuset når man har født ..

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

millesofie skriver:

hvad med hørve

der er der lejligheder tomme ved jeg, har nemlig lige kigget lejerbo i gennem (jeg vil gerne bo i asnæs)

jeg vil bare nok helst til holbæk..

Anmeld

29. august 2011

SjeBets

MelikkazMoar skriver:

tanker pludselig, det delte forældremyndighed har vi vel alle. den skriver man vidst under på på sygehuset når man har født ..

I har højstsandsynligvis delt forældremyndighed, og med mindre han frivilligt giver sin del fra sig, er det nærmeste umuligt af få den fulde, jeg har delte forældremyndighed over mine børn, og det gør ikke den store forskel, jeg har dem i hverdagen og jeg tager beslutningerne alligevel. MEN jeg har så bopælsretten over min søn, vandt den i retten da min eks slæbte mig der ind  (2 gange)

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

SjeBets skriver:

I har højstsandsynligvis delt forældremyndighed, og med mindre han frivilligt giver sin del fra sig, er det nærmeste umuligt af få den fulde, jeg har delte forældremyndighed over mine børn, og det gør ikke den store forskel, jeg har dem i hverdagen og jeg tager beslutningerne alligevel. MEN jeg har så bopælsretten over min søn, vandt den i retten da min eks slæbte mig der ind  (2 gange)

okay, så jeg skal bare holde mig på delt, og hvis det bliver nødvendigt så kæmpe for hende hvis han vil noget andet.. bopælsretten er vi dog enige om..

Anmeld

29. august 2011

millesofie

MelikkazMoar skriver:

hold da op de er hurtige var

men så er det jo bare sådan det er, og det er vel fint nok  den er i hver fald svær at ændre

...................................................................

holbæk  men der er der også en del lejlighedder

gå ind på lejerbos hjemmeside og google evt lejlighed holbæk og se hvad der kommer op

jo før du bliver skrevet op jo før for du en lejlighed og med lejerbo er du skrevet op fra den dag du trykker send girokort ikke fra du har betalt

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

millesofie skriver:

hold da op de er hurtige var

men så er det jo bare sådan det er, og det er vel fint nok  den er i hver fald svær at ændre

...................................................................

holbæk  men der er der også en del lejlighedder

gå ind på lejerbos hjemmeside og google evt lejlighed holbæk og se hvad der kommer op

jo før du bliver skrevet op jo før for du en lejlighed og med lejerbo er du skrevet op fra den dag du trykker send girokort ikke fra du har betalt

Sejt, ja min far har vidst været inde og kigge rundt i dag mens jeg sad med tårer i øjnene og kiggede ham over skulderen..

Anmeld

29. august 2011

SjeBets

MelikkazMoar skriver:

okay, så jeg skal bare holde mig på delt, og hvis det bliver nødvendigt så kæmpe for hende hvis han vil noget andet.. bopælsretten er vi dog enige om..

Altså der er ikke den store forskel på delt og fuld, fordi han har stadig ret ti lat se sit barn om i deler eller du har den alene. 

Forskellen er at du har alt at sige, hvori mod at med den delte, kan faderen siger imod hvis han mener du gør noget som er utopi, men jeg har endnu ikke oplevet det hverken hos min den ene eller anden far ( ja ja jeg er en tøjte med flere fædre)   så længe man er nogen lunde enige om at gøre det bedste for sit barn så tror jeg på at det nok skal gå i det fleste tilfælde, jeg og tøsens far har kørt uden om amt og stat i 11 år nu uden de store problemer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.