MaybeBaby skriver:
Jamen det er jo lige før, du ved hvad jeg vil sige! Jeg kunne i princippet lave en copy/paste af en tidligere kommentar
Men hvor er det bare skønt at se sådan en lækker lille lobse med den flotteste mave! Den tror jeg du kommer til at savne (Ja, ikke besværet og alle plukveer og lign., men det er nu helt specielt med alt det, man kan mærke, synes du ikke?) Og nu er vi snart ved vejs ende, søde Malene! Hhv. 25 og 20 dage til termin! Kan du huske, da vi krydsede fingre for hinanden for, at bare vi nu kom over de 12 uger! Glæder mig til at se din prinsesse! 
Haha - jeg ELSKER bare dine kommentarer søde - sidder altid med det største smil på, når jeg læser dem

Ja, det er SÅ sindsygt, at vi snart er ved vejs ende - et eventyr slutter, men et helt nyt begynder

Jo, tror helt bestemt også vi kommer til at savne vores mavser, men lige nu vil man gøre næsten alt, for at bytte den ud med en lille guldklump

Uhh ja, husker det ALT for tydeligt

Synes stadig de første 12 uger var de længste i hele graviditeten, men kan godt være jeg om en uge ombestemmer mig, og siger de sidste uger er værst

Hehe...
Inden længe har vi guldet i armene smukke - og glæder mig virkelig også til at se jeres prins
Anmeld