Guldklumpen uge 37 (36+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

hehe  

her lagde vi ikke mærke til den tid inden ÆL, da vi var ret sikre på at vi skulle have hjælp til at blive gravide (vi smed jo p-pillerne i aug. 2008 og havde fået tid til fertilitet US i marts 11) så vi blev jo vildt overrasket da vi lige pludselig stod med en positiv test i januar hehe

Ej, hvor fantastisk

Hold da op en skøn solstrålehistorie

Så er lillemanden jo den skønneste overraskelse I kunne forestille jer... IHh, hvor skønt altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Maalene

Ann87 skriver:

Hvor er du bare flot gravid! 

Tusind tak for de søde ord

Anmeld

29. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hej piger

Lige et billede fra i fredags, hvor jeg var 36+0 - nu er der altså ikke lang tid til lillepigen kommer - og hvor er hun bare mere end velkommen

Synes plukveerne er taget rigtig meget til, og håber på, hun ikke synes hun skal ligge derinde helt til starten af oktober... Hihi

Men hun kommer når hun er klar og kan slet ikke vente, til vi har hende i vores arme

Jamen det er jo lige før, du ved hvad jeg vil sige! Jeg kunne i princippet lave en copy/paste af en tidligere kommentar Men hvor er det bare skønt at se sådan en lækker lille lobse med den flotteste mave! Den tror jeg du kommer til at savne (Ja, ikke besværet og alle plukveer og lign., men det er nu helt specielt med alt det, man kan mærke, synes du ikke?) Og nu er vi snart ved vejs ende, søde Malene! Hhv. 25 og 20 dage til termin! Kan du huske, da vi krydsede fingre for hinanden for, at bare vi nu kom over de 12 uger! Glæder mig til at se din prinsesse!

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Åååårh så smuk en mave den sidder altså bare SÅÅÅ flot på dig smukke.. 

Glæder mig til at se den lille guldklump som den gemmer på...  

Århh, tusind mange tak søde ord smukke

Uhh, det gør jeg virkelig også Hvor må det være fantastisk, at I har fået jeres lille guldklump i armene, og hun er bare helt igennem YNDIG

Anmeld

29. august 2011

Happiness

Så flot smukke!!! Glæder mig rigtig meget til at se indholdet!

Anmeld

29. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Jamen det er jo lige før, du ved hvad jeg vil sige! Jeg kunne i princippet lave en copy/paste af en tidligere kommentar Men hvor er det bare skønt at se sådan en lækker lille lobse med den flotteste mave! Den tror jeg du kommer til at savne (Ja, ikke besværet og alle plukveer og lign., men det er nu helt specielt med alt det, man kan mærke, synes du ikke?) Og nu er vi snart ved vejs ende, søde Malene! Hhv. 25 og 20 dage til termin! Kan du huske, da vi krydsede fingre for hinanden for, at bare vi nu kom over de 12 uger! Glæder mig til at se din prinsesse!

Haha - jeg ELSKER bare dine kommentarer søde - sidder altid med det største smil på, når jeg læser dem

Ja, det er SÅ sindsygt, at vi snart er ved vejs ende - et eventyr slutter, men et helt nyt begynder

Jo, tror helt bestemt også vi kommer til at savne vores mavser, men lige nu vil man gøre næsten alt, for at bytte den ud med en lille guldklump

Uhh ja, husker det ALT for tydeligt Synes stadig de første 12 uger var de længste i hele graviditeten, men kan godt være jeg om en uge ombestemmer mig, og siger de sidste uger er værst Hehe...

Inden længe har vi guldet i armene smukke - og glæder mig virkelig også til at se jeres prins

Anmeld

29. august 2011

Trine89

Maalene skriver:

Århh, tusind mange tak søde ord smukke

Uhh, det gør jeg virkelig også Hvor må det være fantastisk, at I har fået jeres lille guldklump i armene, og hun er bare helt igennem YNDIG

det er nemlig RIGTIG dejligt hun endelig er her.. ¨

Og mange tak.. Kan heller ikke få nok af hende. vil helst kigge på hende HELE tiden

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Happiness skriver:

Så flot smukke!!! Glæder mig rigtig meget til at se indholdet!

Tusind tak sødeste

Uhh, kan se du har fået nyt profilbillede- hvor er han bare skøn altså

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Trine89 skriver:

det er nemlig RIGTIG dejligt hun endelig er her.. ¨

Og mange tak.. Kan heller ikke få nok af hende. vil helst kigge på hende HELE tiden

Det forstår jeg virkelig godt

Utroligt at 2 mennesker kan skabe noget SÅ fantastisk sammen

Anmeld

29. august 2011

Trine89

Maalene skriver:

Det forstår jeg virkelig godt

Utroligt at 2 mennesker kan skabe noget SÅ fantastisk sammen

Jah det er lidt vildt..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.