Guldklumpen uge 37 (36+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.992 visninger
31 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Maalene

Hej piger

Lige et billede fra i fredags, hvor jeg var 36+0 - nu er der altså ikke lang tid til lillepigen kommer - og hvor er hun bare mere end velkommen

Synes plukveerne er taget rigtig meget til, og håber på, hun ikke synes hun skal ligge derinde helt til starten af oktober... Hihi

Men hun kommer når hun er klar og kan slet ikke vente, til vi har hende i vores arme
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Hej piger

Lige et billede fra i fredags, hvor jeg var 36+0 - nu er der altså ikke lang tid til lillepigen kommer - og hvor er hun bare mere end velkommen

Synes plukveerne er taget rigtig meget til, og håber på, hun ikke synes hun skal ligge derinde helt til starten af oktober... Hihi

Men hun kommer når hun er klar og kan slet ikke vente, til vi har hende i vores arme

Nej hvor har du bare en smuk mave! Det er så viiiiildt at det er snart  

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Nej hvor har du bare en smuk mave! Det er så viiiiildt at det er snart  

Tusind mange tak

Ja, det er så vildt altså... Lige om lidt har vi vores små guldklumper i armene Slet ikke til at fatte, at tiden er gået så stærkt

Anmeld

29. august 2011

Caroline86

øj hvor er du bare fin altså!!!!

bliver virkelig snart nødt til at få taget dampen af mit skruk-o-meter for det går da helt galt haha!

godt jeg starter skole i morgen så jeg kan tænke på noget andet

Så også lige værelset! K*ft det er blevet godt, søde!!!

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Caroline86 skriver:

øj hvor er du bare fin altså!!!!

bliver virkelig snart nødt til at få taget dampen af mit skruk-o-meter for det går da helt galt haha!

godt jeg starter skole i morgen så jeg kan tænke på noget andet

Så også lige værelset! K*ft det er blevet godt, søde!!!

Århh, tusind tak - hvor er du bare sød

Haha - ja, det er måske meget heldigt, at du skal starte i skole i morgen, men hvis man ikke er skruk, så bliver man det ihvertfald af at være fast baby.dk-tilhænger SÅ mange skønne unger, gravide maver og fantastiske kvinder samlet på ET sted

Anmeld

29. august 2011

Jemion

Maalene skriver:

Hej piger

Hvor ser du smuk ud søde, du bær den mave så flot Glæder mig så meget til at se jeres lille prinsesse

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Jemion skriver:

Hvor ser du smuk ud søde, du bær den mave så flot Glæder mig så meget til at se jeres lille prinsesse

Tusind mange tak søde

Kan virkelig kun sige det samme til dig - han må altså godt snart kigge ud, så vi kan se nogle skønne billeder og glæde os endnu mere til at få vores guld i armene

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

åhh så smuk en mave  

kan godt forstå du glæder dig helt vildt, der er såååå lange til termin synes jeg hehe

og forresten hvor er jeres børneværelse blevet smuuuukt

Anmeld

29. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

åhh så smuk en mave  

kan godt forstå du glæder dig helt vildt, der er såååå lange til termin synes jeg hehe

og forresten hvor er jeres børneværelse blevet smuuuukt

Tusind tak for alle de søde ord

Ja, synes også 25 dage føles som en EVIGHED, men når man tænker tilbage er de første 255 dage gået ekstremt stærkt

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Tusind tak for alle de søde ord

Ja, synes også 25 dage føles som en EVIGHED, men når man tænker tilbage er de første 255 dage gået ekstremt stærkt

det var så lidt, mener jo hvad jeg skriver

uhh der fik jeg lige kuldegysninger, er det GODT NOK SÅ MANGE DAGE vi har været gravide nu  ja det er da gået mega stærkt

så skal jeg vidst ikke brokke mig over de sidste 25 dage hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.