Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TrineMine86 skriver: det var så lidt, mener jo hvad jeg skriver uhh der fik jeg lige kuldegysninger, er det GODT NOK SÅ MANGE DAGE vi har været gravide nu ja det er da gået mega stærkt så skal jeg vidst ikke brokke mig over de sidste 25 dage hehe..
det var så lidt, mener jo hvad jeg skriver
uhh der fik jeg lige kuldegysninger, er det GODT NOK SÅ MANGE DAGE vi har været gravide nu ja det er da gået mega stærkt
så skal jeg vidst ikke brokke mig over de sidste 25 dage hehe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Hvor er du sød Haha - ja, er det ikke 280 dage man er gravid? Så er 25 dage jo ingeting, selvom det lige nu føles som en evighed
Hvor er du sød Haha - ja, er det ikke 280 dage man er gravid? Så er 25 dage jo ingeting, selvom det lige nu føles som en evighed
for at være ærlig så aner jeg ikke noget om de der dage hehe kun at jeg synes de sidste 25 dage ligger langt ude i fremtiden hehe..
TrineMine86 skriver: for at være ærlig så aner jeg ikke noget om de der dage hehe kun at jeg synes de sidste 25 dage ligger langt ude i fremtiden hehe..
Maalene skriver: Det kan jeg kun give dig ret i, men er kommet frem til, at vi må have overstået 255 dage, eftersom vi er gravide i 40 uger og 40*7 = 280
Det kan jeg kun give dig ret i, men er kommet frem til, at vi må have overstået 255 dage, eftersom vi er gravide i 40 uger og 40*7 = 280
super så er jeg blevet klogere idag også hehe tak for info
og så har vi jo reelt set "kun" været gravide 241 dage, da de første 2 uger er inden ægget bliver befrugtet hehe
Maalene skriver: Hej piger Lige et billede fra i fredags, hvor jeg var 36+0 - nu er der altså ikke lang tid til lillepigen kommer - og hvor er hun bare mere end velkommen Synes plukveerne er taget rigtig meget til, og håber på, hun ikke synes hun skal ligge derinde helt til starten af oktober... Hihi Men hun kommer når hun er klar og kan slet ikke vente, til vi har hende i vores arme
Hej piger Lige et billede fra i fredags, hvor jeg var 36+0 - nu er der altså ikke lang tid til lillepigen kommer - og hvor er hun bare mere end velkommen Synes plukveerne er taget rigtig meget til, og håber på, hun ikke synes hun skal ligge derinde helt til starten af oktober... Hihi Men hun kommer når hun er klar og kan slet ikke vente, til vi har hende i vores arme
Ih hvor ser du også bare godt ud med maven altså!
TrineMine86 skriver: super så er jeg blevet klogere idag også hehe tak for info og så har vi jo reelt set "kun" været gravide 241 dage, da de første 2 uger er inden ægget bliver befrugtet hehe
HeidiØ skriver: Ih hvor ser du også bare godt ud med maven altså!
Maalene skriver: Det har du fuldstændig ret i Hehe... Men de 14 dage indtil ÆL synes jeg også var hård og lang ventetid
Det har du fuldstændig ret i Hehe... Men de 14 dage indtil ÆL synes jeg også var hård og lang ventetid
hehe
her lagde vi ikke mærke til den tid inden ÆL, da vi var ret sikre på at vi skulle have hjælp til at blive gravide (vi smed jo p-pillerne i aug. 2008 og havde fået tid til fertilitet US i marts 11) så vi blev jo vildt overrasket da vi lige pludselig stod med en positiv test i januar hehe
Hvor er du bare flot gravid!
Åååårh så smuk en mave den sidder altså bare SÅÅÅ flot på dig smukke.. Glæder mig til at se den lille guldklump som den gemmer på...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128