Guldklumpen uge 37 (36+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

det var så lidt, mener jo hvad jeg skriver

uhh der fik jeg lige kuldegysninger, er det GODT NOK SÅ MANGE DAGE vi har været gravide nu  ja det er da gået mega stærkt

så skal jeg vidst ikke brokke mig over de sidste 25 dage hehe..

Hvor er du sød

Haha - ja, er det ikke 280 dage man er gravid? Så er 25 dage jo ingeting, selvom det lige nu føles som en evighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Hvor er du sød

Haha - ja, er det ikke 280 dage man er gravid? Så er 25 dage jo ingeting, selvom det lige nu føles som en evighed

for at være ærlig så aner jeg ikke noget om de der dage hehe kun at jeg synes de sidste 25 dage ligger langt ude i fremtiden hehe.. 

Anmeld

29. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

for at være ærlig så aner jeg ikke noget om de der dage hehe kun at jeg synes de sidste 25 dage ligger langt ude i fremtiden hehe.. 

Det kan jeg kun give dig ret i, men er kommet frem til, at vi må have overstået 255 dage, eftersom vi er gravide i 40 uger og 40*7 = 280

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i, men er kommet frem til, at vi må have overstået 255 dage, eftersom vi er gravide i 40 uger og 40*7 = 280

super  så er jeg blevet klogere idag også hehe   tak for info

og så har vi jo reelt set "kun" været gravide 241 dage, da de første 2 uger er inden ægget bliver befrugtet hehe

Anmeld

29. august 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

Hej piger

Lige et billede fra i fredags, hvor jeg var 36+0 - nu er der altså ikke lang tid til lillepigen kommer - og hvor er hun bare mere end velkommen

Synes plukveerne er taget rigtig meget til, og håber på, hun ikke synes hun skal ligge derinde helt til starten af oktober... Hihi

Men hun kommer når hun er klar og kan slet ikke vente, til vi har hende i vores arme

Ih hvor ser du også bare godt ud med maven altså!

Anmeld

29. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

super  så er jeg blevet klogere idag også hehe   tak for info

og så har vi jo reelt set "kun" været gravide 241 dage, da de første 2 uger er inden ægget bliver befrugtet hehe

Det har du fuldstændig ret i Hehe... Men de 14 dage indtil ÆL synes jeg også var hård og lang ventetid

Anmeld

29. august 2011

Maalene

HeidiØ skriver:

Ih hvor ser du også bare godt ud med maven altså!

Tusind mange tak - hvor er du sød

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Det har du fuldstændig ret i Hehe... Men de 14 dage indtil ÆL synes jeg også var hård og lang ventetid

hehe  

her lagde vi ikke mærke til den tid inden ÆL, da vi var ret sikre på at vi skulle have hjælp til at blive gravide (vi smed jo p-pillerne i aug. 2008 og havde fået tid til fertilitet US i marts 11) så vi blev jo vildt overrasket da vi lige pludselig stod med en positiv test i januar hehe

Anmeld

29. august 2011

Mom2012

Maalene skriver:

Hej piger

Lige et billede fra i fredags, hvor jeg var 36+0 - nu er der altså ikke lang tid til lillepigen kommer - og hvor er hun bare mere end velkommen

Synes plukveerne er taget rigtig meget til, og håber på, hun ikke synes hun skal ligge derinde helt til starten af oktober... Hihi

Men hun kommer når hun er klar og kan slet ikke vente, til vi har hende i vores arme

Hvor er du bare flot gravid! 

Anmeld

29. august 2011

Trine89

Åååårh så smuk en mave den sidder altså bare SÅÅÅ flot på dig smukke.. 

Glæder mig til at se den lille guldklump som den gemmer på...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.