NF-scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg skal til NF i eftermiddag, og er noget nervøs. Jeg var også gravid sidste år, og ved NF- scanningen fik vi høj risiko for Downs syndrom. En moderkagebiopsi afgjorde, at vores barn havde Downs og jeg/vi valgte at afbryde graviditeten.

Jeg håber bare sådan, at vi kommer godt over NF og får lav risiko. Fordi jeg tidligere har haft en graviditet med et barn med DS ligger vi 1% højere i.f.t. risikoberegningen. Lægerne på sygehuset har aldrig oplevet, at det er sket for det samme par to gange, så det sker heller ikke for os.

Heldigvis er det en læge, vi kender fra sidst, som skal scanne mig.

Nu må det være vores tur til at få en sund og rask baby.

Kryds fingre for mig.

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Rigtig meget held og lykke 

Tak det er gået rigtig godt

Anmeld

30. august 2011

Anonym skriver:

Tak det er gået rigtig godt

Åh den var fra igår.  Det er jeg glad for at høre. I fortjener sørme da også bare at det kører godt fra nu af  Tillykke med den raske bette i maven

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Åh den var fra igår.  Det er jeg glad for at høre. I fortjener sørme da også bare at det kører godt fra nu af  Tillykke med den raske bette i maven

Tak jeg synes også det var vores tur til at opleve noget rigtig godt Er simpelthen så glad

Også de bedste ønsker til dig 

Anmeld

30. august 2011

Anonym skriver:

Tak jeg synes også det var vores tur til at opleve noget rigtig godt Er simpelthen så glad

Også de bedste ønsker til dig 

Tusind tak  Er 26+6, så har været igennem de undersøgelser, og alt er fint. Så nu venter vi bare spændt på babys ankomst om nogle måneder. 

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak  Er 26+6, så har været igennem de undersøgelser, og alt er fint. Så nu venter vi bare spændt på babys ankomst om nogle måneder. 

Dejligt at alt er som det skal være

Det bliver spændende når babyen kommer til verden

Anmeld

30. august 2011

Anonym skriver:

Dejligt at alt er som det skal være

Det bliver spændende når babyen kommer til verden

Meget. Vi har som Jer ventet længe på at det skulle lykkes, og så er det bare ekstra stort når det kører som det skal.  Du må da lige skrive når i har været til MD. 

Anmeld

30. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Opdatering:

Godmorgen

Tak for alle jeres søde kommentarer i går.

NF-scanningen gik rigtig godt. Jeg blev scannet af den samme søde læge, som vi kender fra sidst. Babyen ser rigtig fin ud, og vi fik lav risiko for Downs. Det var dejligt med en positiv oplevelse. Vi er meget glade, det er faktisk længe siden, at jeg har været så glad.Nu kan vi slappe af og glæde os til marts, hvor jeg har termin.

God dag til jer!

hva sagde jeg

stooort tillykke med den gode nyhed hvor er det da fantastisk

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Meget. Vi har som Jer ventet længe på at det skulle lykkes, og så er det bare ekstra stort når det kører som det skal.  Du må da lige skrive når i har været til MD. 

Ja, du har ret i, at det er en endnu større lykke når man har ventet længe på ønskebarnet.

Det var dejligt at have en god oplevelse til NF.

Skriver en update efter MD om et stykke tid. Glæder mig allerede til at se den lille igen.

Anmeld

30. august 2011

Anonym skriver:

Ja, du har ret i, at det er en endnu større lykke når man har ventet længe på ønskebarnet.

Det var dejligt at have en god oplevelse til NF.

Skriver en update efter MD om et stykke tid. Glæder mig allerede til at se den lille igen.

Det vil jeg se frem til. Kan sørme godt forstå at i glæder Jer.  Held og lykke med det hele. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.