NF-scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Maalene

Anonym skriver:

Tusind tak for de søde ord Jeg synes faktisk, jeg er blevet lidt mindre nervøs, nu er der ½ time til afgang.

Knus

Dejligt at høre Oddsene må absolut være på jeres side i dag og med skønt solskin og et godt humør, så kan det KUN blive en god dag for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Dejligt at høre Oddsene må absolut være på jeres side i dag og med skønt solskin og et godt humør, så kan det KUN blive en god dag for jer

Mange tak Her regner det desværre, men det skal nok gå godt alligevel.

Glæder mig til at kunne skrive en positiv opdatering senere

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Anonym skriver:

Mange tak Her regner det desværre, men det skal nok gå godt alligevel.

Glæder mig til at kunne skrive en positiv opdatering senere

Solen skinner her - så den sender jeg lige videre til dig, så I kan gå ind på sygehuset i solskinsvejr samt ud igen i solskinsvejr og med den sundeste lille baby i maven

Anmeld

29. august 2011

Polarpigen

Jeg håber alt er gået godt! Er der en opdatering?  

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Solen skinner her - så den sender jeg lige videre til dig, så I kan gå ind på sygehuset i solskinsvejr samt ud igen i solskinsvejr og med den sundeste lille baby i maven

Tusind takdet virkede, at du sendte solen videre.

Det gik rigtig godt med nf-scanningen. Babyen ser rigtig fin ud og vi fik lav risiko for Downs. Vi er meget glade, det er faktisk længe siden, at jeg har været så glad Nu kan vi glæde os til en skøn tid, der går os i møde.

Kan se, at der ikke er længe til  jeres baby kommer til verden. Jeg vil ønske dig alt det bedste

Anmeld

30. august 2011

Møn-Mor

Stort tillykke med jeres positive resultat af NF, hvor må i føle jer lettede nu .

Ønsker dig god vind fremover i din graviditet

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Opdatering:

Godmorgen

Tak for alle jeres søde kommentarer i går.

NF-scanningen gik rigtig godt. Jeg blev scannet af den samme søde læge, som vi kender fra sidst. Babyen ser rigtig fin ud, og vi fik lav risiko for Downs. Det var dejligt med en positiv oplevelse. Vi er meget glade, det er faktisk længe siden, at jeg har været så glad.Nu kan vi slappe af og glæde os til marts, hvor jeg har termin.

God dag til jer!

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Klar-parat skriver:

Stort tillykke med jeres positive resultat af NF, hvor må i føle jer lettede nu .

Ønsker dig god vind fremover i din graviditet

Mange tak Ja, det er bare det bedste der er sket længe

Anmeld

30. august 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Opdatering:

Godmorgen

Tak for alle jeres søde kommentarer i går.

NF-scanningen gik rigtig godt. Jeg blev scannet af den samme søde læge, som vi kender fra sidst. Babyen ser rigtig fin ud, og vi fik lav risiko for Downs. Det var dejligt med en positiv oplevelse. Vi er meget glade, det er faktisk længe siden, at jeg har været så glad.Nu kan vi slappe af og glæde os til marts, hvor jeg har termin.

God dag til jer!

Stort tillykke med det positive resultat af scanningen. Det var da bare dejligt!!

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Stort tillykke med det positive resultat af scanningen. Det var da bare dejligt!!

Tak Ja, det er rigtig dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.