NF-scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.462 visninger
46 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal til NF i eftermiddag, og er noget nervøs. Jeg var også gravid sidste år, og ved NF- scanningen fik vi høj risiko for Downs syndrom. En moderkagebiopsi afgjorde, at vores barn havde Downs og jeg/vi valgte at afbryde graviditeten.

Jeg håber bare sådan, at vi kommer godt over NF og får lav risiko. Fordi jeg tidligere har haft en graviditet med et barn med DS ligger vi 1% højere i.f.t. risikoberegningen. Lægerne på sygehuset har aldrig oplevet, at det er sket for det samme par to gange, så det sker heller ikke for os.

Heldigvis er det en læge, vi kender fra sidst, som skal scanne mig.

Nu må det være vores tur til at få en sund og rask baby.

Kryds fingre for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Silja&Noam

Jeg krydser alt jeg kan gi lige en Update på scanningen..

Anmeld

29. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg skal til NF i eftermiddag, og er noget nervøs. Jeg var også gravid sidste år, og ved NF- scanningen fik vi høj risiko for Downs syndrom. En moderkagebiopsi afgjorde, at vores barn havde Downs og jeg/vi valgte at afbryde graviditeten.

Jeg håber bare sådan, at vi kommer godt over NF og får lav risiko. Fordi jeg tidligere har haft en graviditet med et barn med DS ligger vi 1% højere i.f.t. risikoberegningen. Lægerne på sygehuset har aldrig oplevet, at det er sket for det samme par to gange, så det sker heller ikke for os.

Kryds fingre for mig.

Øv hvor træls for Jer 

Men held og lykke denne gang, det må være enormt spændende! 

Anmeld

29. august 2011

Storken

De bedste tanker.

Jeg er selv nervøs. Skal til NF på onsdag og frygter det værste. Hvad er chancen for at lynet slår ned det samme sted to gange. Mine tanker er ved jer. Ser frem til update

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Jeg krydser alt jeg kan gi lige en Update på scanningen..

Tusind tak. Jeg skriver en update

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Øv hvor træls for Jer 

Men held og lykke denne gang, det må være enormt spændende! 

Tak Jeg glæder mig også til at se den lille

Anmeld

29. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Tak Jeg glæder mig også til at se den lille

Det er altid specielt

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Storken skriver:

De bedste tanker.

Jeg er selv nervøs. Skal til NF på onsdag og frygter det værste. Hvad er chancen for at lynet slår ned det samme sted to gange. Mine tanker er ved jer. Ser frem til update

Tak Nej, risikoen for at det skulle ske igen er meget, meget lille. Men jeg er bange for at få et dårligt tal igen.

Held og lykke til dig med på onsdag. Det er en fantastisk oplevelse at se den lille.

Jeg skriver en update senere.

Anmeld

29. august 2011

Nessie

Det ville være totalt uretfærdigt, at det skulle ske igen, og det tror jeg bestemt heller ikke det gør.

for jer

Anmeld

29. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Kryds fingre for mig.

for dig.. håber alt er som det ska være..

fik selv dårligt nyt til min NF og sku ind til en moderkage biopsi men fik godt nyt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.