Til Jer med flere børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

mortil4dejligepiger

Tin skriver:

Jeg har stemt nej!

Har 5 dejlige børn og ingen af dem har da fået noget når der kom en lille. Tror det er spild, for selvfølgelig vil den lille nye jo være meget sjovere end et nyt stykke legetøj.

Forstår heller ikke helt hvorfor man skulle gøre det faktisk. Mine børn har været meget engageret når de blev storesøster/bror og det tror jeg ikke at et nyt stykke legetøj ville kunne veje op. De har været med til alt omkring det nye barn helt fra start.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

helle85

jeg gav ikke den storer nogen gave da jeg fødte freja men nu er der også kun 13 mdr mellem mine. men nå de hver i sær har fødselsdag. så få fødselsdagsbarnet 2eller 3 gaver af os og den anden få en lille gave da de er så tætter på hinanden.

Anmeld

29. august 2011

foto på lærred

Mira0911 skriver:

Idag kl. 11.45 skal vi til scanning... Har dog sat og lagt her til morgen og mærket, og kan virkelig ikke mærke hovedet nedad længere... 

Held og lykke med scanningen, håber Baby ligger som den skal

www.foto-paa-laerred.dk

collager og indbydelser

Anmeld

29. august 2011

3rollinger

Mira0911 skriver:

Når I nu har været eller er gravide - Giver I så de store søskende gaver fordi de har fået en lillebror/søster ? 

Hvorfor gør I det? 

Evt. nogle foreslag til hvad det kunne være man kunne give? 

Vi har slet ikke snakket om herhjemme om Julie skal have en gave eller ej... 

Jeg skulle have en lille soen som nummer to, saa min datter fik en drengedukke med den tanke at naar mor skulle have en lille dreng, saa skulle Laura ogsaa. Saa kunne vi begge skifte ble og hygge om vores smaa drenge. Laura var lige knap to aar.

Men ellers fik hun ikke noget. Nogen kom med gaver til begge boernene og andre om kun med gaver til den lille. Saa aabnede Laura dem uanset hvad.

Anmeld

29. august 2011

Mira0911

foto på lærred skriver:

Held og lykke med scanningen, håber Baby ligger som den skal

www.foto-paa-laerred.dk

collager og indbydelser

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

29. august 2011

moars

Mira0911 skriver:

papegøjealderen? Det har jeg aldrig hørt om... Kan du uddybe? 

ha ha ha....nej det er også et temmelig hjemmelavet ord (med ammehjerne på)

Men altså jeg kalder det papegøjealderen fordi hun efteraber temmelig meget som de jo gør i den alder.

Igår aftes var jeg ude at cykle med hende og lige pludselig lød det "pisse regnvejr moar" og godt nok er hun opfindsom ... men alligevel - den var vist kopieret hjemmefra.

Nogle dage efter vores søn var kommet til verden stod hun og hev og sled for at få sin body op med dukken i den anden arm.....hvad laver du spurgte jeg..? "a gi bryst mor" og ingen pardon før jeg havde løsnet bodyen samt skulle den "bøef" bagefter....og i smug ser jeg hende snakke til lillebror som jeg gør...."når lillebror...hajjjj....mor kommer lidt" og smiler over hele hovedet til ham mens hun aer ham.

Det var en lang forklaring på det at efterabe.....men man syntes jo altid ens egne historier om sine børn er SÅ skønne ikke.?

Anmeld

29. august 2011

Alexander071106sMor

Alexander får en bluse hvorpå der står "Verdens sejeste storebror". Jeg kunne absolut ikke stå for den!

Så tror jeg han får en lille ting mere, men har ikke fundet ud af endnu hvad det skal blive - en dvd måske...

Anmeld

29. august 2011

henh01

min datter fik nogle øreringe da hun blev storesøster, mest af alt fordi hun er min og jeg nu har fået en dreng med en anden mand, så skulel hun ikke føle sig udenfor. Nu er lillemanden snart 10 mdr og den store føler sig bestemt ikke udenfor. Hun elsker at være med. Gave eller ej, det er for mig ikke så vigtigt.

Jeg er ikke typen der går ind for at den ene skal have gave når den anden har fødselsdag osv.

Anmeld

29. august 2011

Savannah

Jeg kan huske da min søster kom til verden, vi jeg et stort barbielegehus og det var et mega hit, var såå glad for det, for det fra jo fra min lillesøster! Og tror da helt sikkert at det har givet mine forælre lidt ekstra plads de første par dage

Anmeld

30. august 2011

Femøre

Ja, det gjorde vi. Ikke så meget fordi hun blev storesøster, men mere fordi lillesøster fik så mange barselsgaver, og så skulle hun ikke føle hun blev overset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.