20. august

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

jamen hun er skrevet op fra d. 1/7, og jeg tror at det blir dagpleje, for snakkede med kommunen og hun kan først komme i vuggestue fra d. 1/8 og jeg vil ikke først have hende kørt ind i dagpleje for så at rykke hende en måned senere (regner med at have arbejde fra 1 august).....håber da på at jeg kan få hende i dagpleje oppe på Bellahøjvej....det er godt nok oppe i den anden ende af byen, men jeg ved at hun er super og at det er utrolig sjældent at hendes "unger" kommer i gæste pleje....og så håber jeg at jeg kan få hende i Kastanjehaven heroppe til næste sommer......

Vi havde egentlig kun søgt vuggestue/integreret inst, men vi fik også at vide der ikke var plads før august, lidt øv! Men hun virkede nu ok, den DP mor, hun har kun været sygemeldt 14 dage i løbet af de sidste 12 år, det kan man vidst ikke klage over ;o)
Er nu spændt på hvordan det kommer til at gå når han skal starte, men det er nok værst for moderen ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Vi havde egentlig kun søgt vuggestue/integreret inst, men vi fik også at vide der ikke var plads før august, lidt øv! Men hun virkede nu ok, den DP mor, hun har kun været sygemeldt 14 dage i løbet af de sidste 12 år, det kan man vidst ikke klage over ;o)
Er nu spændt på hvordan det kommer til at gå når han skal starte, men det er nok værst for moderen ;o)

Årh ja det er noget værre øv, det syntes jeg godt at polads anvisningen havde kunnet fortælle da man skrev ungerne op i sin tid.....
Hmm, nej det kan man da så absolut ikke klage over, hende jeg har skrevet Ea op til er også utroligt sjældent syg, så det er så heller ikke til at klage over
Årh ja, jeg kender det godt, det blir også værst for Ea's mor når hun skal begynde i dagpleje men det går vel forhåbentligt sådan forholdsvis hurtigt over :/

Anmeld

12. april 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

Årh ja det er noget værre øv, det syntes jeg godt at polads anvisningen havde kunnet fortælle da man skrev ungerne op i sin tid.....
Hmm, nej det kan man da så absolut ikke klage over, hende jeg har skrevet Ea op til er også utroligt sjældent syg, så det er så heller ikke til at klage over
Årh ja, jeg kender det godt, det blir også værst for Ea's mor når hun skal begynde i dagpleje men det går vel forhåbentligt sådan forholdsvis hurtigt over :/

Det håber jeg da Sys dagene går liiidt for stærkt, det kommer for tæt på nu, han er jo stadig min lille (store) baby *g*

Anmeld

15. april 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Det håber jeg da Sys dagene går liiidt for stærkt, det kommer for tæt på nu, han er jo stadig min lille (store) baby *g*

Årh ja, den kender jeg så kun alt for godt kan ikke helt fatte at hun, lige om snart, blir 8 måneder.....(og snart skal i dp), tiden går mig efterhånden, liiige lidt for stærkt det kan jeg så kun give dig ALT for ret i.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.