20. august

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Ok, jeg mener jeg kom hen på stuen omkring 14.45..
Ja, det kunne da være lidt hyggeligt

hmm, jamen så er vi jo mere eller mindre lige smuttet forbi hinanden
ja, helt klart det syntes jeg også at det kunne.....vi er oz kommet på plads oppe i den nye lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

hmm, jamen så er vi jo mere eller mindre lige smuttet forbi hinanden
ja, helt klart det syntes jeg også at det kunne.....vi er oz kommet på plads oppe i den nye lejlighed

Det lyder bare super, har ikke lige tjekket siden i nogle dage, så havde ikke set du havde skrevet Kan i lide at bo i denne del af byen?

Anmeld

22. februar 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Det lyder bare super, har ikke lige tjekket siden i nogle dage, så havde ikke set du havde skrevet Kan i lide at bo i denne del af byen?

hmm, det skal du ikke være "ked af", for det har jeg så heller ikke men ja, det er så rigtigt dejligt at bo deroppe der er selvfølgelig lidt larm, men det er en anden form for larm end den der er nede i midt byen..... hvad med jer?

Anmeld

22. februar 2009

Henri84

Vi synes og vi har en dejlig lejlighed heroppe, bor dog på 4. sal, så er ved at være lidt træt af trapperne men en lille baby

Anmeld

23. februar 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Vi synes og vi har en dejlig lejlighed heroppe, bor dog på 4. sal, så er ved at være lidt træt af trapperne men en lille baby

Det kan jeg dælme kun godt forstå....jeg har så været så heldig at få en lejlighed i stueetagen, hvor jeg boede på 1 sal tidligere..... overvejer i ikke noget andet?

Anmeld

23. februar 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

Det kan jeg dælme kun godt forstå....jeg har så været så heldig at få en lejlighed i stueetagen, hvor jeg boede på 1 sal tidligere..... overvejer i ikke noget andet?

Det lyder da godt Jo, vi søger noget andet Hvilken vej bor i på?

Anmeld

29. marts 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Det lyder da godt Jo, vi søger noget andet Hvilken vej bor i på?

undskyld, jeg først skriver nu, men har haft en del om ørerne, Ea har været en del syg her på det sidste, men nu er der kommet den første tand ..så tror at det med at hun har været så'n angrebet af feber er slut nu..... jeg kan så vitterligt kun godt forstå at i søger noget andet, hvor vil i så gerne hen af???
Vi bor på skovvænget, vi er kommet ind i en rigtigt god opgang, der er ikke andet en ældre mennesker, og så er der en med 3 børn oppe på 2. sal, så ingen "larm" der

Anmeld

30. marts 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

undskyld, jeg først skriver nu, men har haft en del om ørerne, Ea har været en del syg her på det sidste, men nu er der kommet den første tand ..så tror at det med at hun har været så'n angrebet af feber er slut nu..... jeg kan så vitterligt kun godt forstå at i søger noget andet, hvor vil i så gerne hen af???
Vi bor på skovvænget, vi er kommet ind i en rigtigt god opgang, der er ikke andet en ældre mennesker, og så er der en med 3 børn oppe på 2. sal, så ingen "larm" der

Det lyder da som en dejlig opgang, vores var egentlig også ok i starten, men nu har vi fået en ny nabo som spiller høj musik både nat og dag, og også til hverdag, så det er lidt træls..
Jamen vi håber egentlig lidt at vi kan låne penge til hus her inden alt for længe, det kunne være dejligt
Tillykke med den første tand Her er bassen stadig tandløs hehe
Elias har, og er stdig, ramt af en masse sygdom, så jeg har heller ikke været herinde så tit på det sidste

Anmeld

30. marts 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

Hvornår skal Ea i grunden i dagpleje/institution? Og hvad er hun skrevet op til?
Elias skal starte 4/5, hos en DP på Eskærhøjvej...

Anmeld

2. april 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Hvornår skal Ea i grunden i dagpleje/institution? Og hvad er hun skrevet op til?
Elias skal starte 4/5, hos en DP på Eskærhøjvej...

jamen hun er skrevet op fra d. 1/7, og jeg tror at det blir dagpleje, for snakkede med kommunen og hun kan først komme i vuggestue fra d. 1/8 og jeg vil ikke først have hende kørt ind i dagpleje for så at rykke hende en måned senere (regner med at have arbejde fra 1 august).....håber da på at jeg kan få hende i dagpleje oppe på Bellahøjvej....det er godt nok oppe i den anden ende af byen, men jeg ved at hun er super og at det er utrolig sjældent at hendes "unger" kommer i gæste pleje....og så håber jeg at jeg kan få hende i Kastanjehaven heroppe til næste sommer......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.