20. august

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.267 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

enligmor28

Hvor mange af jer havde termin d. 20 august, eller fødte den dag.....selv havde jeg termin d. 14 august, men fødte d. 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2009

Henri84

Hejsa Kom lige til at se at du er fra Haderslev!! Jeg har en søn der er født d. 24/8 på terminsdagen, vi er også fra Haderslev

Anmeld

26. januar 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Hejsa Kom lige til at se at du er fra Haderslev!! Jeg har en søn der er født d. 24/8 på terminsdagen, vi er også fra Haderslev

hej hej

Okey, ja det er så kun 4 dage efter jeg fik min datter
Fødte du på Haderslev sygehus?

Hilsen Linda

Anmeld

26. januar 2009

Henri84

Ja, det gjorde jeg Gjorde du også det? Hvor længe lå du der evt?

Anmeld

28. januar 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Ja, det gjorde jeg Gjorde du også det? Hvor længe lå du der evt?

ja, jeg fødte også derude jeg tog hjem på 4 dagen hvornår blev du "indlagt" deroppe?

Anmeld

28. januar 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

ja, jeg fødte også derude jeg tog hjem på 4 dagen hvornår blev du "indlagt" deroppe?

Jamen jeg var derude mange gange omkring d. 20
Jeg var indlagt d. 18-19, til kontrol d. 22, og så blev jeg indlagt d. 23. om aftenen, og fødte så d. 24. om formiddagen...
Vi tog hjem efter 3 dage...
Hvor i Haderslev bor du?

Anmeld

28. januar 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Jamen jeg var derude mange gange omkring d. 20
Jeg var indlagt d. 18-19, til kontrol d. 22, og så blev jeg indlagt d. 23. om aftenen, og fødte så d. 24. om formiddagen...
Vi tog hjem efter 3 dage...
Hvor i Haderslev bor du?

okey, jamen så kan det være at vi har delt stue, jeg endte med at ligge inde på den der 4 mands stue......

vi er igang med at flytte ud på skovvænget, ude af ved hjortebro skolen

Hvor bor du henne af i Had?

Anmeld

28. januar 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

okey, jamen så kan det være at vi har delt stue, jeg endte med at ligge inde på den der 4 mands stue......

vi er igang med at flytte ud på skovvænget, ude af ved hjortebro skolen

Hvor bor du henne af i Had?

Hvilken gang lå du på? Fra d. 24 til d. 25. lå jeg på 4 mands stuen på fødegangen, og resten af tiden lå jeg på 4 mands stue på barselsgangen...
Vi bor også i det område i flytter til, på Kløvervej Det kan da være vi render ind i hinanden

Anmeld

29. januar 2009

enligmor28

Henri84 skriver:

Hvilken gang lå du på? Fra d. 24 til d. 25. lå jeg på 4 mands stuen på fødegangen, og resten af tiden lå jeg på 4 mands stue på barselsgangen...
Vi bor også i det område i flytter til, på Kløvervej Det kan da være vi render ind i hinanden

jamen jeg lå sådan lidt først et par dage på barselsgangen, og blev det fredag og så blev eg rykket over på 4 mands stuen på fødegangen....det må ha været d. 24 jeg to hjem (sådan ca. ved 3-4 tiden, plus minus)......
okey, ja det er jo ikke så langt fra hinanden, så et skulle da nok være meget muligt at vi gør det

Anmeld

29. januar 2009

Henri84

enligmor28 skriver:

jamen jeg lå sådan lidt først et par dage på barselsgangen, og blev det fredag og så blev eg rykket over på 4 mands stuen på fødegangen....det må ha været d. 24 jeg to hjem (sådan ca. ved 3-4 tiden, plus minus)......
okey, ja det er jo ikke så langt fra hinanden, så et skulle da nok være meget muligt at vi gør det

Ok, jeg mener jeg kom hen på stuen omkring 14.45..
Ja, det kunne da være lidt hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.