Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henri84 skriver:Hejsa Kom lige til at se at du er fra Haderslev!! Jeg har en søn der er født d. 24/8 på terminsdagen, vi er også fra Haderslev
Henri84 skriver:Ja, det gjorde jeg Gjorde du også det? Hvor længe lå du der evt?
ja, jeg fødte også derude jeg tog hjem på 4 dagen hvornår blev du "indlagt" deroppe?
enligmor28 skriver: ja, jeg fødte også derude jeg tog hjem på 4 dagen hvornår blev du "indlagt" deroppe?
Henri84 skriver:Jamen jeg var derude mange gange omkring d. 20 Jeg var indlagt d. 18-19, til kontrol d. 22, og så blev jeg indlagt d. 23. om aftenen, og fødte så d. 24. om formiddagen...Vi tog hjem efter 3 dage...Hvor i Haderslev bor du?
okey, jamen så kan det være at vi har delt stue, jeg endte med at ligge inde på den der 4 mands stue......
vi er igang med at flytte ud på skovvænget, ude af ved hjortebro skolen
Hvor bor du henne af i Had?
enligmor28 skriver: okey, jamen så kan det være at vi har delt stue, jeg endte med at ligge inde på den der 4 mands stue...... vi er igang med at flytte ud på skovvænget, ude af ved hjortebro skolen Hvor bor du henne af i Had?
Henri84 skriver:Hvilken gang lå du på? Fra d. 24 til d. 25. lå jeg på 4 mands stuen på fødegangen, og resten af tiden lå jeg på 4 mands stue på barselsgangen...Vi bor også i det område i flytter til, på Kløvervej Det kan da være vi render ind i hinanden
enligmor28 skriver:jamen jeg lå sådan lidt først et par dage på barselsgangen, og blev det fredag og så blev eg rykket over på 4 mands stuen på fødegangen....det må ha været d. 24 jeg to hjem (sådan ca. ved 3-4 tiden, plus minus)......okey, ja det er jo ikke så langt fra hinanden, så et skulle da nok være meget muligt at vi gør det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128