Hmm.. jeg er 26+0 og har taget ca. 7-8 kg på.
Jeg kiggede lidt på den forskellige respons der har været på dette indlæg - og vil gerne lige sige, at det er bekymrende for mig at se så mange blive urolige over deres vægt, når det kun drejer sig om, at man har taget 3-4 kg på!! Jeg håber ikke at der er nogen der går og ligefrem sulter med vilje...!? Det er jo meget normalt at kroppen vil hvad den vil når man er gravid - vi er jo alle bygget forskelligt 
Da jeg ventede mit første barn gik jeg fra 70 til 95 kg. Og efter 4 mdr. med amning var jeg nede på 67 kg!!! SÅ.. man skal lige huske, at kroppen muligvis er sådan indrettet, at den skal kunne holde til en lang ammeperiode, hvilket kræver fedtdepoter, så babyen kan få den næring den skal bruge 
Jeg siger ikke, at man skal være en sukkermund ligesom mig 
, men i hvert fald ikke sulte sig selv eller tro, at man skal leve op til et eller andet skønhedsideal. Bare se Heidi Klum og Tyra Banks, de smukke damer, de blev da også pænt store under deres graviditeter.... 
Jeg har en veninde, der fik store problemer med massiv undervægt i ammeperioden fordi hun ikke kunne tage på så længe hun ammede... fordi hun ikke havde taget nok på under graviditeten. Så jeg synes de ekstra kilo er det værd - så man kan amme i det hele taget og gerne min. 4-6 mdr.
Så, slå koldt vand i blodet piger
- dem af jer, der synes det er hårdt at tage på... Det ryger af igen!
Anmeld