Hvad siger vægten? Dags for opdatering damer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Klara

Hej damer!

Nu hvor vi allesammen er over halvvejs, hvad siger vægten?
Min siger ca 56 kg, altså +4 kg.....!

Synes godt nok det er hårt at se at man tager på hver enest uge...!  Selvom det nu ikke kommer som nogen overraskelse syns jeg det var svært at forestille sig hvordan det ville være.. det gik også lang tid før jeg begyndt at tage på men nu går det altså stærkt, uff...

Jeg prøver at ikke tænke så meget på det, men føler mig allerede virkelig stor, og det skal jo nok komme mange flere kg til sidst.......!!

Hvordan har I det med de ekstra kg??

Håber I har det godt allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Moms

25+5 i dag. Plus ca. 7 kg.

Jeg har fået nogle fedtdepoter på mave og balder. Det er ikke så fedt, men manden siger jeg ser dejlig ud

Maven er stadig ikke i vejen, men lænden begynder at værke lidt.

Ømme fødder og trætte ben. Der er så meget jeg vil, men jeg må hele tiden lægge mig for at hvile fødderne og lænden.

Moms

Anmeld

28. august 2011

4kløver

Har bare ikke taget på. Men sidst jeg var gravid kom de efter uge 26. Så jeg håber..

Anmeld

29. august 2011

Fjordside

25+1 i dag og +5kg..

Anmeld

29. august 2011

Leonora25

Hej piger.

Min vægt siger +10. Har det okay med det, for de kommer jo af igen bagefter!! og så kan jeg holde varmen til vinter

Anmeld

29. august 2011

OverTheRainbow

Jeg er 25+6 og har taget 3 kg på... 

Og hold nu op min mave er begyndt at komme i vejen haha har lige støvsuget og der blev lavet anstrengelseslyde, når noget skulle hentes fra gulvet..

Anmeld

29. august 2011

Fjordside

Smilo skriver:

Jeg er 25+6 og har taget 3 kg på... 

Og hold nu op min mave er begyndt at komme i vejen haha har lige støvsuget og der blev lavet anstrengelseslyde, når noget skulle hentes fra gulvet..

Haha. Også her, glemmer nogen gange man lige har lidt mere foran end man plejer, jeg er gået ind i diverse ting osv :p Men det er nu meget hyggeligt med en voksende mave og en lillefis der sparker hehe..

Anmeld

29. august 2011

Københavnermor

24+4 i dag og +7kg 

Som i kan se, har jeg det ikke super fedt med det.. Syntes jeg holdte vægten så fint, men så de sidste 4 uger er der røget et kg på om ugen! ØV!

Så nu er mit mål at jeg IKKE må tage mere på inden jeg skal til 2. lægebesøg på fredag.. (Det har mit mål været siden torsdag, og det ser nogenlunde ud til at lykkedes).

Ikke at jeg overhovedet OVERVEJER at gå på kur, det ved jeg godt jeg ikke må, men jeg holder lidt ekstra igen med alle de søde sager. Det kan jo så kun være godt for baby.. 

Anmeld

29. august 2011

Timmner

Jeg er idag 25+1 og har taget 8 kg på..

det fint nok, det kommer af igen¨...

Anmeld

30. august 2011

mette-mus

Hej derude,

Her siger vægten +4 kg. og jeg er 24+4.

Har det ok med det da det ser ud som om det hele sidder midt på maven og brysterne

Satser stærkt på at holde mig under de 10 kg., da jeg havde lidt på sidebenene i forvejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.