Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi fik den a min mormor og morfar...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi var så heldige at vores forældre gerne ville give os en kombivogn til ca. 7000 kr. (hvis jeg husker rigtig).. Vi var meget taknemmelige og har været super glade for den lige siden
Vi købte den selv
Mutti2B skriver: Jeg kom bare til at tænke på, hvor mange af jer der har fået barnevognen af jeres forældre/svigerforældre
Jeg kom bare til at tænke på, hvor mange af jer der har fået barnevognen af jeres forældre/svigerforældre
Vi fik vores a viceværten Han havde set en der havde smidt den i cantainergården, og havde lige nået at stoppe ham da han gik ud derfra .. Så han spurgte om ikk han måtte tage den ud og sætte den i barnevognsrummet til der kom nogen og måske kunne bruge den og det blev os
Den var blevet brugt i 1 år .. så den fejlede intet!! og der var både lift og myggenet med .. Så har altså stemt blankt
MIn far betaler vores når tid er
Vi køber den umiddelbart selv. Men håber på et tilskud. Og ellers går det nok. Så får vi så meget andet.
Vi fik et tilskud af mine svigermor og betalte resten selv
Her fik vi den af min far da vi er hans eneste tætte familie tilbage så han ville ikke høre noget om at vi ikke ville tage imod det tilbud så vi tog med ham ud i de forskellige butikker og fik frivalg på alle hylder...
Vi har købt vores selv.
Mine forældre var så glade og lykkelige for at skulle være bedsteforældre, så de forærede os en barnevogn (efter eget valg) og vi er MEGET taknemmelige....!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128