Hvem købte barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

twinny

Vi fik den a min mormor og morfar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Livas mor

Vi var så heldige at vores forældre gerne ville give os en kombivogn til ca. 7000 kr. (hvis jeg husker rigtig).. Vi var meget taknemmelige og har været super glade for den lige siden

Anmeld

28. august 2011

Janni.

Vi købte den selv

Anmeld

28. august 2011

Mor Til Oktober Børn

Mutti2B skriver:

Jeg kom bare til at tænke på, hvor mange af jer der har fået barnevognen af jeres forældre/svigerforældre

Vi fik vores a viceværten  Han havde set en der havde smidt den i cantainergården, og havde lige nået at stoppe ham da han gik ud derfra .. Så han spurgte om ikk han måtte tage den ud og sætte den i barnevognsrummet til der kom nogen og måske kunne bruge den  og det blev os

Den var blevet brugt i 1 år .. så den fejlede intet!! og der var både lift og myggenet med ..  Så har altså stemt blankt

Anmeld

28. august 2011

Muffin_girl

Mutti2B skriver:

Jeg kom bare til at tænke på, hvor mange af jer der har fået barnevognen af jeres forældre/svigerforældre

MIn far betaler vores når tid er  

Anmeld

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Vi køber den umiddelbart selv. Men håber på et tilskud. Og ellers går det nok. Så får vi så meget andet. 

Anmeld

28. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi fik et tilskud af mine svigermor og betalte resten selv

Anmeld

28. august 2011

M&M's Mor

Her fik vi den af min far da vi er hans eneste tætte familie tilbage  så han ville ikke høre noget om at vi ikke ville tage imod det tilbud så vi tog med ham ud i de forskellige butikker og fik frivalg på alle hylder...

Anmeld

28. august 2011

Frk.S

Vi har købt vores selv.

Anmeld

28. august 2011

K&S

Mine forældre var så glade og lykkelige for at skulle være bedsteforældre, så de forærede os en barnevogn (efter eget valg)  og vi er MEGET taknemmelige....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.