Hvem købte barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Kan selv, vil selv princip.

Har ikke lyst til at bruge alle deres penge på så dyr en vogn (vi har også en Odder)

Synes ikke de skulle ligge over 10.000 på en barnevogn når vi selv havde valgt så dyr en udgave og allerede var igang med at smide 25.000 i butikken. Vi havde pengene, så self. ville vi selv betale.

Hehe .. Okay så :b

Mine forældre gav os 10.000 .. Og så måtte vi selv vælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Okay så :b

Mine forældre gav os 10.000 .. Og så måtte vi selv vælge

Hvis vi begge var studerende ville jeg møg gerne tage imod så flot et tilbud, men når nu vi selv have pengene så kunne jeg ikke gøre det.

Men synes det er stort og flot at forældre/svigerforældre tilbyder så mange penge og vil hjælpe

Anmeld

28. august 2011

132319

Jeg købte den selv, begge gange.

Jeg ville elske at trille rundt med en dyr vogn til 10.000 kr, betalt af mine forældre eller faderens forældre, men ak så gavmilde var de ikke

Anmeld

28. august 2011

Nadia&Daniel

Mutti2B skriver:

Jeg kom bare til at tænke på, hvor mange af jer der har fået barnevognen af jeres forældre/svigerforældre

Vi har købt alt selv - lige fra barnevogn til babyvatpinde..

Anmeld

28. august 2011

Leneur

Jeg har stemt blankt, for Silje arvede den yngste kusines barnevogn en condor, som vi er super glade for. Den er hverken særlig køn eller moderne men har et dejligt stort liggemål og så sparede jeg 8000 kr, hvilket er værd at tage med når man er alenemor. Og Silje er jo nok ligeglad, hun elsker sin barnevogn.

Anmeld

28. august 2011

Nitz - <3 David

Jeg købte selv en.. Men fik "skæld ud" af mine svigerforældre.. For de havde lige aftalt at de gerne ville købe en.. hihi.. Men så er der jo så mange andre ting der skal købes

Anmeld

28. august 2011

LotteGabriella

vi købte den selv

Anmeld

28. august 2011

Frøken J.

Mutti2B skriver:

Jeg kom bare til at tænke på, hvor mange af jer der har fået barnevognen af jeres forældre/svigerforældre

Vi får den af min mor og bonusfar. Hvilket er dejligt, da økonomien som studerende som bekendt ikke er til det vilde

Anmeld

28. august 2011

L.J.L

Her har vi selv købt alt til vores søn inkl. barne/klapvogne.

Begge vores forældre er pensionister, så der er ikke de store midler at gøre godt med

Anmeld

28. august 2011

SHERO

Jeg fik en af min mor, hun ville rigtig gerne give, og det var jeg jo bare glad for da pengene ikke er så store som single mor.. Valgte dog en billigere model for ikke at vælte min mors økonomi totalt.. heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.