Hvem købte barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem købte/betalte barnevognen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.865 visninger
37 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Mutti2B

Jeg kom bare til at tænke på, hvor mange af jer der har fået barnevognen af jeres forældre/svigerforældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Maja_4000

Mine forældre gav os den .. Og det er vi super glade for ! Ellers havde vi aldrig fået råd til Odder

Anmeld

28. august 2011

2babygirls

Mutti2B skriver:

Jeg kom bare til at tænke på, hvor mange af jer der har fået barnevognen af jeres forældre/svigerforældre

Har stemt vi købte den selv.

Min mands forældre ville have givet os en, men det ville jeg ikke have. I stedet fik musen 6000kr i fødselsgave samt en masse andre gaver af dem.

Anmeld

28. august 2011

wamse

3 x købt selv her 

Anmeld

28. august 2011

An&Jo

Jeg har selv købt mine vogne..

først en brugt odder, da det var det der var penge til, og siden en helt ny emmaljunga og gud hvor var jeg faktisk stolt da jeg trillede ud af butikken med den og vidste at jeg SELV havde fået de penge skrabt sammen på en su..

Anmeld

28. august 2011

Laura.

Mutti2B skriver:

Det har vi, men ikke fordi vi ikke havde råd til en.. Vi fortalte dem at vi overvejede at købe en startpake fra Ønskebørn, hvor der både er barnevogn, myggenet, regnslag, puslebord, lift, madrasser, badekar etc.. men svigermoren havde selvfølgelig gået i dybden med det og læst teste der var lavet på barnevogne og synes vi skulle have en af de gode ... så den gav de.. og det er selvfølgelig rigtig pænt af dem..

Anmeld

28. august 2011

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Har stemt vi købte den selv.

Min mands forældre ville have givet os en, men det ville jeg ikke have. I stedet fik musen 6000kr i fødselsgave samt en masse andre gaver af dem.

Må man spørge hvorfor I ikke ville have det ?

Anmeld

28. august 2011

Frk Mig

vi har købt vores selv ..

Anmeld

28. august 2011

lilledittemor

Vi har fået vores af min mor

Anmeld

28. august 2011

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Må man spørge hvorfor I ikke ville have det ?

Kan selv, vil selv princip.

Har ikke lyst til at bruge alle deres penge på så dyr en vogn (vi har også en Odder)

Synes ikke de skulle ligge over 10.000 på en barnevogn når vi selv havde valgt så dyr en udgave og allerede var igang med at smide 25.000 i butikken. Vi havde pengene, så self. ville vi selv betale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.