Vil ha, men har ik råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Nettemor

Tilmeldt skriver:

Man kan få sådan en pusle plade dims, til at lægge på tremmesengen!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

MortilCilas

En leander seng, som kan vokse med barnet. Iiiih hvor jeg dog ønsker mig sådan en i hvid til min søn .. synes bare at 6000kr er lige overkanten + madress oven i

Anmeld

28. august 2011

AnnaK89

FrkLarsen skriver:

Brio sport et noget bræk!!! 

vores på 1 år var også ved at gå fra hinanden, hjulene punkterede hele tiden, rust overalt, ven hælder i benenden og knirker noget så grusomt!!! 

You said the words

Vi skal pumpe luft i dækkende hver 14. dag, hvis ikke oftere 

Anmeld

28. august 2011

sne190810

.. en sovepille

EEEEEEEJJJ  Men hvad filan sker der, ungen kravler rundt, fjoller og hvis jeg får øjenkontakt med hende smiler hun charmerende tilbage og lukker øjnene lidt a'la "Er jeg ikke sød?"

Klokken er 20.40!! Hun plejer at ha' 1½time på dette tidspunkt

Ud over det, så i den virkelige verden ville jeg gerne have en Nihola ladcykel til at fræse rundt i. Jeg har sparet sammen, og fået diverse tilskud af familier, og hvis jeg har regnet rigtigt har jeg penge i overskud til at købe den omkring januar

Anmeld

28. august 2011

Magsen

en tyk sengerand  til Naomi .. en (køre)stol, til naomi . og noget lækkert tøj 

Anmeld

28. august 2011

mizz-lillemor06

Nessie skriver:

Lækker stol

ja ikke kan bare se min søn i den med føderne oppe, fjernbetjeningen i hånden og en sodavand i siden og ikke mindst en gang popcorn.

Anmeld

28. august 2011

norenberg

den her seng til min søn....men selvom jeg nok kunne finde pengene på at tidspunkt...syntes jeg den er alt alt for dyr 5500 kr og den har kun liggemål på 140 cm så han kan ikke bruge den ret mange år...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Jeg vil heeelt vild gerne have sådan en vugge som hænger ned fra loftet  

Vi skal nok få skrabt penge sammen til den, men syntes alligevel de er helt vild dyrre :O

Anmeld

28. august 2011

twinboys

Munder skriver:

Pas på med det!!!

Min søde husbond fik en bil i 18 års fødselsdags gave, og nu er han fuldstændig hjælpeløs med det offentlige

thi hi ja det gjorde jeg nu ikke men er også hjælpeløs når vi snakker det offentlige transport...

Anmeld

28. august 2011

Munder

.. en sovepille

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.