Vil ha, men har ik råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

dash..

CiSo skriver:

Tror ikke rigtig, jeg mangler noget til mine.. De har alt hvad de skal have og mere til! Men alle mine indkøb går til dem, så kunne nævne rigtig mange ting, jeg gerne ville have til mig selv. 

HAPS***

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

december-babyen skriver:

Jeg vil rigtig gerne have et Brio væghængt puslebord  Det koster 1700 kr og det er lige dyrt nok for os men vi har heller ikke plads til et alm puslebord til billigere penge

What to do? Vi overvejer så at lægge på gulvet med en puslepude eller på sengen men kæresten er 183 cm høj så mon ikke det bliver lige hårdt nok for ryggen i det lange løb.

Nogen på Fyn som sælger et Brio puslebord?

Man kan få sådan en pusle plade dims, til at lægge på tremmesengen!!

Stine og Lisa.

Anmeld

28. august 2011

aya-zia

svanen73 skriver:

Nååååååååå...griner

Åh ja...og så der laaaaaaaaang tid til okt.

hehe

ja det er MEGET lang tid til oktober

Anmeld

28. august 2011

Munder

twinboys skriver:

1 bil til dem hver når de bliver 18år...

ellers køber jeg det jeg vil have til drengene...

Majbritt

Pas på med det!!!

Min søde husbond fik en bil i 18 års fødselsdags gave, og nu er han fuldstændig hjælpeløs med det offentlige

Anmeld

28. august 2011

Munder

Ærligt.

50 kvm på huset, så vi kunne lave en rigtig børneafdelign til frøkenen, når hun bliver lidt ældre.

Ellers ikke rigtig noget. Hun har det vist meget godt

Anmeld

28. august 2011

Frøken J.

svanen73 skriver:

Som overskriften siger, hvad vil du gerne ha til afkommet, men ik har råd til?

Måske nogen så kender et sted/site det fåes billigt eller nogen ejer det og vil af med det/sælge

Det her puslebord fra Babysam! http://www.babysam.dk/senge-og-mobler/puslekommode r/hyacintpuslekommodehvid-9901000155664

Vi har købt et brugt til 200 kroner. Og det er også okay, men de udtrækskurve der fungerer som hylder er virkelig svære at trække ud, og det er ikke sådan FLOT FLOT..

Anmeld

28. august 2011

mizz-lillemor06

hehe mine søn mangler nu heller ingen ting men har en stol jeg er total forelsket i og ville virkelig gerne købe til ham. men synes bare det er lidt mange penge for en stol til en dreng på 5.. hehe

http://www.biva.dk/product/boernvaerelse/stole-boernestole/keka-bornestol-bla/

er bare sååå fed..

Anmeld

28. august 2011

FrkLarsen

AnnaKJ skriver:

En ny barnevogn!

Efter blot 2 små år er vores Brio Sport ved at falde fra hinanden Vi har slet ikke været hårde ved den. Den er ved at være meget rustet, men har aldrig stået særlig meget ude

Så det VIL jeg rigtig gerne have

Brio sport et noget bræk!!! 

vores på 1 år var også ved at gå fra hinanden, hjulene punkterede hele tiden, rust overalt, ven hælder i benenden og knirker noget så grusomt!!! 

Anmeld

28. august 2011

FrkLarsen

Som overskriften siger, hvad vil du gerne ha til afkommet, men ik har råd til?

Måske nogen så kender et sted/site det fåes billigt eller nogen ejer det og vil af med det/sælge

Jeg ville købe et hus og flytte til Playa de ingles på Gran Canaria 

Hvor jeg ville køre i dyr bil og have alt det nye fede tøj til børn! 

Anmeld

28. august 2011

Nessie

mizz-lillemor06 skriver:

hehe mine søn mangler nu heller ingen ting men har en stol jeg er total forelsket i og ville virkelig gerne købe til ham. men synes bare det er lidt mange penge for en stol til en dreng på 5.. hehe

http://www.biva.dk/product/boernvaerelse/stole-boernestole/keka-bornestol-bla/

er bare sååå fed..

Lækker stol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.